خبرگزاری کار ایران

شاه‌نشین در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات سرنوشت طرح استیضاح رحمانی‌فضلی/ حوادث فیضیه ارتباط چندانی با وزارت کشور ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۷۴

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره استیضاح وزیر کشور گفت: تا روز دوشنبه که جلسه با وزیر برگزار شد، تعداد امضاءها به زیر تعداد قانونی نرسید و بر اساس آئین‌نامه باید به صحن می‌رفت اما اگر تا قبل از ارجاع از تعداد امضاها کاسته شود، فرستادن آن برای اعلام وصول معنا پیدا نمی‌کند. من دیروز از یکی از دوستان پرسیدم و گفتند تعداد امضاها از حدنصاب افتاده است.

محمد محمودی شاه‌نشین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره روند پیگیری استیضاح وزیر کشور از سوی برخی از نمایندگان و ارجاع آن به صحن مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه‌ای با آقای وزیر برگزار شد ایشان هم تشریف آوردند اما یک تعداد از نمایندگان که مطرح‌کننده سؤال از وی بودند در جلسه حضور نداشتند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون اگر تعداد امضاکنندگان از ۱۰ نفر کمتر شود، ارجاع آن به صحن منتفی است.

وی افزود: تا روز دوشنبه که جلسه با وزیر برگزار شد، تعداد امضاءها به زیر تعداد قانونی نرسید و بر اساس آئین‌نامه باید به صحن می‌رفت اما اگر تا قبل از ارجاع از تعداد امضاها کاسته شود، فرستادن آن برای اعلام وصول معنا پیدا نمی‌کند. من دیروز از یکی از دوستان پرسیدم و گفتند تعداد امضاها از حدنصاب افتاده است.

محمودی شاه‌نشین در خصوص جلسه نمایندگان با وزیر کشور و پیگیری حوادث مدرسه فیضیه قم، عنوان کرد: در آن جلسه آقای کواکبیان این موضوع را مطرح کرد،‌ آقای وزیر گفتند که به معاون سیاسی استان قم دستور پیگیری داده‌اند که اتفاقات را بررسی کند.

وی ادامه داد: آقای وزیر گفت چون اتفاقات در داخل خود مدرسه رخ داده است ارتباط چندانی با وزارت کشور پیدا نمی‌کند و کمیته انضباطی باید این مساله را پیگیری کند. همان‌طور که می‌دانید نیروی انتظامی نمی‌تواند به اتفاقات مدارس،‌ دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که دارای کمیته انضباطی هستند، ورود کند .

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کمیسیون شوراها و امور داخلی از وزیر کشور خواسته‌ایم که یک گزارش کامل درباره اتفاقات اخیر تهیه و در جلسه با کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز