خبرگزاری کار ایران

امیرنصیرزاده در همایش آمرین معروف و ناهیان منکر:

امر به معروف و نهی از منکر باید زمان خاص خودش را داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۳۱

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امربه معروف و نهی از منکر باید جهادی و بسیج گونه باشد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در پنجمین همایش آمرین معروف و ناهیان منکر نهاجا گفت: شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین حرم، همگی در راه احیاء دین خدا قیام و جان خود را در این راه فدا کردند و هدفشان در این راه جز امر به معروف و نهی از منکر چیز دیگری نبوده است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی مفتخر به دریافت لقب نیروی الهی شده و این بی دلیل نیست، گفت: نیروی هوایی در جریان پیروزی انقلاب و بعد از آن در عرصه های مختلف حضور مستمر و تاثیر گذار داشته و در دفاع مقدس، نیز حضور پررنگی ایفا کرده و این افتخار به خاطر  لطف و عنایت پروردگار و خداوند متعال بوده است.

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با برگزاری همایش های بسیار موثر و تاثیر گذار در راستای ارتقای تعالی نیروی هوایی تلاش مضاعف انجام داده است، افزود: انتظار این است کارکنان، خانواده ها و فرزندان آنها با بهره گیری از شاخص های فرهنگی، انقلابی، دینی و بصیرتی در همه ابعاد که شایسته این نیرو است رشد داشته و در این عرصه نیز حرف اول را بزنیم و حضور پر رنگ داشته باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: کارکنان، خانواده ها و فرزندان آنها با ارتقا و رشد بصیرت دینی و انقلابی می توانند در تمام عرصه های مختلف جزو یاران و یاوران اصلی حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی ایران و در خط مقدم حرکت کنند.

امیر نصیرزاده با اشاره به این نکته که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه ما و تک تک مسلمانان است گفت: واحدهای امر به معروف و نهی از منکر با تشکیلاتی که دارند به اهداف و ماموریت‌های سازمانی ما کمک می کنند.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید زمان خاص خودش را داشته باشد و اگر به موقع انجام نشود تاثیر گذاری مفیدی نخواهد داشت و امکان خسارت در مسیر امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.

فرمانده نیروی هوایی با بیان اینکه تلاش در امربه معروف و نهی از منکر باید جهادی و بسیج گونه باشد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است کمبود ها وکاستی‌های احتمالی از بین برود و این ماموریت خطیر به نحو احسن انجام شود. تنها با اتحاد، همدلی و مقاومت در مقابل نقشه های متعدد دشمن می توان امید را در جامعه و یکان‌ها بالا ببریم و این وعده الهی، و ما به آن ایمان داریم و در نهایت پیروزی از آن ما است.

وی در پایان با بیان اینکه طرح‌های مصباح بسیار خوبی از طرف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برنامه ریزی شده است تصریح کرد: طرح های مصباح در راستای فعالیت ها و ماموریت‌های ارتش است و برای دستیابی به این اهداف باید پیگیر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز