خبرگزاری کار ایران

حضرتی در جمع خبرنگاران:

از فراکسیون امید استعفا دادم/ نمی‌خواستم خلاف تشریفات عمل کنم/ استیضاح کرباسیان جناحی نبود

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۷۱

نماینده مردم تهران گفت: در فراکسیون امید خانم‌ها سیاوشی و زرآبادی و همچنین آقایان بیرانوندی و ساری به همراه چندین نفر دیگر موافق استیضاح بودند. چهار نفر از فراکسیون مستقلین هم خواهان استیضاح بودند بنابراین می‌توان گفت که این استیضاح جناحی نبود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، الیاس حضرتی در حاشیه استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا استیضاح شما در فراکسیون امید پذیرفته شده است یا خیر، گفت: من از فراکسیون امید استعفا داده‌ام و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و خبر ندارم که استعفایم پذیرفته شده یا خیر.

وی ادامه داد: حدود یک ماه از امضای من برای استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی می‌گذرد. دوستان زیادی پیش من آمدند تا امضای خود را پس بگیرند مقابل آنان ایستادم و در این راه بسیاری از دوستان خود را از دست دادم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آخرین نقطه فراکسیون امید بود که فکر می‌کردم برای احساس هم‌نوایی و همدردی با مردم پیشتاز می‌شود اما متاسفانه تنهایی پیشتاز شدم.

وی افزود: عده‌ای معتقد بودند که وزیر کاره‌ای نیست و تعدادی از امضاکنندگان امضای خود را پس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه نمی‌خواستم خلاف تشریفات عمل کنم، گفت: یا باید امضای استیضاح را پس می‌گرفتم و یا از فراکسیون استعفا می‌دادم. بنابراین کار دوم را انجام دادم.

حضرتی ادامه داد: در فراکسیون امید خانم‌ها سیاوشی و زرآبادی و همچنین آقایان بیرانوندی و ساری به همراه چندین نفر دیگر موافق استیضاح بودند. چهار نفر از فراکسیون مستقلین هم خواهان استیضاح بودند بنابراین می‌توان گفت که این استیضاح جناحی نبود.

وی ادامه داد: فراکسیون رای به این داشت که وزیر بماند زیرا خوب عمل کرده اما ما معتقد بودیم باید تغییراتی ایجاد شود.

حضرتی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما از لابی وزیر اقتصادی و دارایی صحبت کردید منظورتان چه بود، گفت: من هرگز چنین حرفی را نزدم. لابی آقای وزیر قبلی بود و دوستانی را به سراغ من فرستاد اما من قبول نکردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز