خبرگزاری کار ایران

هفته آینده انجام می‌گیرد؛

حضور آخوندی و بطحایی در کمیسیون عمران/ معرفی دو نفر برای تعیین ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری 

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۹۲

دعوت از وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای پاسخ به سوالات نمایندگان در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون عمران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ادامه بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور معاونان ذی‌ربط سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، کشور، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام کاردان‌ها و مرکز پژوهش‌های مجلس در دستورکار روز یکشنبه کمیسیون عمران قرار دارد.

همچنین معرفی دو نفر از اعضای کمیسیون برای تعیین ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری هم روز یکشنبه در کمیسیون عمران انجام خواهد شد.

دعوت از وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای پاسخ به سوالات نمایندگان در دستورکار روز سه‌شنبه کمیسیون عمران قرار دارد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت افزایش‌های نرخ بلیط هوایی، بررسی مقدماتی تقاضای تحقیق و تفحص از قرارداد‌های هوایی در حوزه وزارت راه و شهرسازی و جهت پاسخگویی به سؤالات آقایان رضا انصاری نماینده داراب، زرین دشت، ولی داداشی نماینده آستارا و فرج‌‌اله رجبی نماینده شیراز منتخب 18 نفر از نمایندگان سؤال‌کننده روز سه‌شنبه در کمیسیون عمران حاضر خواهد شد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم برای بررسی سؤال آقای علیم یارمحمدی نماینده زاهدان روز سه‌شنبه به کمیسیون عمران خواهد رفت.

بازدید اعضای کمیسیون عمران از شهر جدید هشتگرد هم از دیگر برنامه‌های کمیسیون عمران برای هفته آینده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز