خبرگزاری کار ایران

واکنش آیت‌الله نوری همدانی:

اتفاق مدرسه فیضیه موجب تاسف بود/ مسئولان حوزه پیگیری کنند/ اجازه نمی‌دهیم کسی خدمات مراجع را زیر سوال ببرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۰۷

آیت الله نوری همدانی گفت: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعار ها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد. و از مسوولان محترم حوزه میخواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، آیت الله نوری همدانی صبح امروز در مشهد مقدس ضمن اظهار تاسف از بعضی مطالب و شعارهای تجمع طلاب در مدرسه فیضیه گفت: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود اما چطور می‌شود کسی بیاید سخن بگویید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیرسوال ببرد.

وی افزود: حوزه علمیه که در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبارستیز بود حال این گونه قضاوت بی‌انصافی است. حوزه هیچ‌گاه سکولار نبود و نیست و نخواهد بود. چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی اطلاع باشد.

نوری همدانی برخی شعارهای دست نوشته شده را در این تجمع بسیار ناراحت کننده دانسته و بیان داشت:  کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته به حق طلاب و علماء را منحرف کردند.

وی افزود: علما و و مراجع خواستار کمک به مردم هستند.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعارها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد و از مسئولان محترم حوزه می‌خواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز