خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری قزوین:

همه برای مقابله با اخلالگران اقتصادی به میدان بیایند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۵۶۴

رییس کل دادگستری قزوین گفت: همه باید در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری برای مقابله با اژدهای هفت سر فساد اقتصادی به میدان عمل وارد شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام نورالله قدرتی روز سه شنبه در نشست شورای قضایی استان قزوین که در اداره کل پزشکی قانونی برگزار شد،افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به دستگاه قضا برای مقابله با اخلالگران بازار و مفسدان اقتصادی دستور ویژه ای را صادر کردند و باید همه از مدیران تا مردم برای اجابت این دستور اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: همه ما در به وجود آمدن این وضعیت نامناسب اقتصادی مقصر هستیم و باید اعلام کنیم که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده ایم و برای جبران آن با جدیت تمام باید وارد عرصه عمل شویم.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی در تهران تشکیل شده است و قزوین نیز باید پرونده های دانه درشت خود را در این زمینه به تهران ارسال کند.

وی همچنین گفت: دستگاه های مرتبط با دادگستری از جمله تعزیرات حکومتی باید کشف انبارهای محتکران را در حاشیه شهرها و شهرک های صنعتی را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت نیروهای اطلاعات، سپاه و مردم نیز در این زمینه استفاده کنند.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: دستگاه قضایی آماده پشتیبانی از اداره کل تعزیرات حکومتی است و هیچ محدودیتی برای نظارت بر بازار وجود ندارد.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری هیچ فردی در برخورد قانونی با مفسدان مستثنی نیست و باید با سرکشی ونظارت جدی آرامش را به بازار بازگرداند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز