خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام بهرامی:

حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با قاطعیت و جدیت به تخلف نیروها رسیدگی کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۷۲

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: حفاظت در زمینه مبارزه با فساد باید با قاطعیت و جدیت ورود کند؛ زیرا حتی یک مورد فساد هم موجب گستردگی آن خواهد شد و قابل اغماض نیست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام بهرامی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تأکید کرد: حفاظت به تمام معنا باید در مسیر آگاه سازی و آموزش دقیق نیرو‌ها قدم بردارد و پیشگیری از جرم را در مجموعه نهادینه کند.

وی افزود: اگر تخلفی از هرکدام از نیرو‌ها صورت گرفت، حفاظت باید با قاطعیت و جدیت ورود کند؛ زیرا که حتی یک مورد فساد موجب گستردگی آن خواهد شد و قابل اغماض نیست.

حجت الاسلام بهرامی همچنین اظهار کرد: در زیارت عاشورا ما از خداوند درخواست می‌کنیم راهی را برویم که اهل بیت رفته اند و امیدوارم بتوانیم در مسیر درست گام برداریم.

وی با اشاره به یکی از روایات گفت: امام جواد (ع) می‌فرمایند که انسان به توفیق الهی، مراقبت از درون و قبول نصیحت از برون نیاز دارد و در نصیحتی به یکی از مؤمنان فرمودند، که صبر را محل اتکا خود قرار بده و اگر شرایطی پیش آمد که دستت تنگ شد تحمل کن.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سیدرضا شریف، علیرضا بیگ مرادی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز