خبرگزاری کار ایران

قاتل مسلح فراری در محل مخفیگاهش در بندرعباس دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۶۱

معاون دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان منوجان از دستگیری یک قاتل مسلح فراری در محل مخفیگاهش در استان هرمزگان خبر داد

به گزارش ایلنا،‌ امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای قاتل فراری در استان هرمزگان شناسایی شد و بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهم صادر گردید.

وی افزود:طی یک اقدام منسجم وهماهنگ پلیسی و پس از اعطای نیابت قضائی به دادستانی بندرعباس شامگاه گذشته قاتل فراری در محل مخفیگاهش توسط یک کار مشترک کارگاهان پلیس آگاهی منوجان و بندرعباس دستگیر شد.

این مقام قضائی در تشریح این خبر گفت: متهم در اواخرسال ۱۳۹۵ در منطقه خسروآباد از توابع شهرستان منوجان توسط یک قبضه کلت کمری اقدام به قتل فردی بنام (ع.ش )نموده بود و پس از ارتکاب جرم از محل حادثه متواری شده بود.

رضایی با بیان اینکه متهم در بازجویی های اولیه، اختلافات خانوادگی را علت اصلی وانگیزه خود در بروز این حادثه اعلام کرده است، بیان داشت:ازدواج ها بایستی با بینش باز،دوراندیشی و تفکر صورت گیرد و خانواده ها از ازدواج اجباری فرزندان خود جدا پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه از شرایط بسیار مهم ازدواج هم کفو بودن زوجین است،تصریح کرد: بی گمان از مهم ترین عوامل پیوند پایدار و ازدواج موفق و زندگی آرام، هم شأن بودن زن و مرد است.

رضائی یادآور شد:ضرورت دارد افراد اختلافات خانوادگی را از طریق مراجع قانونی پیگیری نمایند زیرا هرگونه تصمیم از روی احساسات و به صورت خودسر ممکن است عواقب خطرناکی در پی داشته باشد که دیگر جای پشیمانی و جبران وجود نخواهد داشت .

معاون دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان منوجان گفت:متهم که جوانی ۲۶ساله می باشد در حال حاضر با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز