خبرگزاری کار ایران

اکبری در موافقت با استیضاح وزیر کار:

اصل خدمت ربیعی در وزارت کار مخدوش است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۹۸۵

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: شما جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی هستید. انتظار ما برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی بود. وعده شما برای حضور مستمر معاونان در استان چه شد؟ نه تنها اقدامات مفیدی صورت نگرفت بلکه حتی برخی از دستگاه‌های زیرمجموعه شما از انجام اقدامات خود خودداری کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اکبری صبح امروز در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تعدادی از وکلای ملت در انجام وظیفه خود رسیدگی به عملکرد علی ربیعی را دستورکار خود قرار داده‌اند. انتظار این است که بر پایه حق و عدالت و بر پایه وظایف قانونی نقدی منصفانه و تصمیمی خداپسندانه بگیریم.

وی با بیان اینکه احساس می‌کنم اصل خدمت ربیعی در وزارت کار مخدوش است، اظهار داشت: در تابستان ۹۴ در سفر هیات دولت به خراسان شمالی، با مصوبه هیات وزیران کلنگ فاز۲ پتروشیمی خراسان زده شد و قرار شد با محوریت وزیر کار با پیش‌بینی منابع کافی در اسرع وقت، عملیات اجرایی آن آغاز شود. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه آغاز این پروژه امید و آمال زیادی در جوانان ایجاد کرد، تصریح کرد: با گذشت بیش از سه سال از آن کنلگ نافرجام، ثمره‌ای حاصل نشده است. آیا سه سال از شروع یک عملیات پروژه زمان زیادی نیست؟ آیا اظهارنظرهای متعارض و بهانه‌جویانه جز عدم پایبندی به تعهدات معنای دیگری دارد؟ در دو سال قبل گفتید این پروژه شروع می‌شود و در زمان رای اعتماد قسم خوردید که آغاز این پروژه به زودی شروع می‌شود.

اکبری با تاکید بر اینکه پس از رای اعتماد لحن شما عوض شد و دوره فترت جدیدی شروع شد، خاطرنشان کرد: در استیضاح قبلی هم وعده‌های غیرواقع دادید. در روزهای اخیر همکاران‌تان زنگ زدند و گفتند این کار را انجام می‌دهید. آیا دو سال قبل که کلنگ زدید به آن اعتقادی نداشتید؟ شما حتی در برهه‌ای تصویر ماشین‌‌آلات در حال فعالیت برای من ارسال کردید در حالی که تفاهم اولیه نیز انجام نشده است.

وی ادامه داد: حرف از محروم کردن جوانان خراسان شمالی از یک فرصت شغلی نیست بلکه حرف درباره زیر سوال رفتن انتظارات از یک مقام مسئول است. با چه حقی موجب این هدررفت شدید؟ گناه همه افراد در شرایط یکسان نیست.

نماینده بجنورد در مجلس با تاکید بر اشتغال مهمترین دغدغه رهبری و مسئولان است، ابراز داشت: شما جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی هستید. انتظار ما برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی بود. وعده شما برای حضور مستمر معاونان در استان چه شد؟ نه تنها اقدامات مفیدی صورت نگرفت بلکه حتی برخی از دستگاه‌های زیرمجموعه شما از انجام اقدامات خود خودداری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز