خبرگزاری کار ایران

لاهوتی:

افزایش دفاتر خدمات الکترونیکی، مغایر با کوچک‌سازی دولت است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۵۳۸

نماینده لنگرود گفت: هر روز می‌گوییم دولت کوچکتر شود اما ماده ۱۹ این اصلاحیه می‌گوید دفاتر خدمات الکترونیکی برای آن به وجود آید که این مخالف با کوچک‌سازی دولت است.

به گزاش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات طرح قانون صدور چک مهرداد بائوج لاهوتی در مخالفت با این اصلاحیه گفت: طرح اولیه نکات مثبت فراوانی داشت و ما می‌توانستیم امیدوار باشیم اتفاقات خوبی بیفتد اما در زمان مطرح شدن آن در کمیسیون حقوقی و قضایی تغییراتی در آن ایجاد شد.

نماینده مردم لنگرود ادامه داد: با تغییراتی که کمیسیون فوق در این اصلاحیه به وجود آ‌ورد با ابهامات زیادی روبرو شدیم من از امضاکنندگان اولیه این طرح بودم اما با تغییراتی که حاصل شد و تفسیرهایی که بعد از ان به وجود آمد نمی‌شود گفت که طرح فوق احصا شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواد مختلف کلیات طرح صدور چک گفت: مثلا در ماده ۵ خسارات و مسئولیت مبهم است ماده ۸ ارشادی است اما ضمانت اجرایی ندارد.

لاهوتی ادامه داد: ما هر روز می‌گوییم دولت کوچکتر شود اما ماده ۱۹ این اصلاحیه می‌گوید دفاتر خدمات الکترونیکی برای آن به وجود آید که این مخالف با کوچک‌سازی دولت است.

وی تاکید کرد: در طرح اولیه، برخورد با تخلفات شفاف بود اما با تغییراتی که به وجود آ‌مد ما نمی‌دانیم چگونه با تخلفات حوزه چک برخورد می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز