خبرگزاری کار ایران

عباسی:

طرح تحول سلامت با هزار میلیارد تومان هزینه، چه نتیجه‌ای داشت؟/ امروز ما تاجرپزشک و پزشک تاجر داریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۷۷

نماینده مردم املش گفت: طرح تحول سلامت که هزار میلیارد تومان برای دولت و مردم هزینه داشت، چه نتیجه‌ای را به وجود آورد؟ چقدر موفق بود؟ مراکز درمانی و بیمارستان‌ها چقدر توانسته‌اند مشکلات موجود را حل کنند؟ امروز ما تاجرپزشک و پزشک تاجر داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسدالله عباسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات بیکاری با گزارش‌های مختلف مرکز آمار و گفتاردرمانی حل نمی‌شود، گفت: باید برای رفع بیکاری و اشتغال راهبردهای اساسی داشته باشیم. شورای ملی اشتغال و شورای عالی اقتصاد باید راهبردهایی تعریف کند.

نماینده مردم املش ادامه داد: بالا رفتن سن ازدواج، استخدام و شرایط ورود به برخی از مراکز، اصلاح نظام بانکی و مشکلات تولیدکنندگان مسائلی است که کشور پیش رو دارد.

وی تاکید کرد: ما باید از واردات جلوگیری کنیم، امروز مشخص نیست چند درصد از برنج و چای ما از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود ما از دولت انتظار داریم مشکلات را حل کند.

عباسی با اشاره به بیمه سلامت گفت:‌ همکاران گرامی بسیاری از مرگ و میرها در گذشته به خاطر بیماری‌های واگیردار بود. امروز فشار خون و چاقی معضل مهمی است سوال من اینجاست طرح تحول سلامت که هزار میلیارد تومان برای دولت و مردم هزینه داشت، چه نتیجه‌ای را به وجود آورد؟ چقدر موفق بود؟ مراکز درمانی و بیمارستان‌ها چقدر توانسته‌اند مشکلات موجود را حل کنند؟ امروز ما تاجرپزشک و پزشک تاجر داریم. ای کاش جوری رفتار می‌کردیم که این هزار میلیارد تومان مشکلی از مشکلات مردم حل می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز