خبرگزاری کار ایران

صباغیان:

تصمیمات شورای هماهنگی اقتصادی اکثرا فراقانونی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۱۴

نماینده مهریز گفت: آقای لاریجانی ۸ یا ۹ جلسه شورای هماهنگی اقتصادی داشتید و تصمیماتی گرفتید که اکثرا فراقانونی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا صباغیان در جریان تذکری در صحن علنی مجلس خطاب به علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی شما اجازه ندادید که جلسه غیرعلنی ادامه پیدا کند که با این رویه حق نمایندگان ضایع می‌شود و درد و درمان در مجلس است. اینکه مجلس در حاشیه گذاشته می‌شود و شما ۸ یا ۹ جلسه شورای هماهنگی اقتصادی داشتید و تصمیماتی گرفتید که اکثرا فراقانونی است.

نماینده مردم مهریز ادامه داد: شما صرفا به یک روخوانی اکتفا کردید، حداقل انتظار بود بحث‌هایی که آنجا تصویب می‌شود در مجلس هم نسبت به آن نظر داده شود.

وی با اشاره به لوایح چهارگانه گفت: درباره این لوایح چهارگانه که شما گفتید کارهایش را انجام می‌دهیم در مجلس برخی مخالف بودند، توصیه مقام معظم رهبری این بود که نظر، نظر مجلس باشد و اگر مجلس به حاشیه برود چوبش را ملت می‌خورد.

الان ۲۹۰ نفر نماینده که عصاره این مردم هستند هم دولت را می‌شناسند و هم در بین مردم هستند و می‌توانند بهترین نظرات را برای دولت بدهند و خوب بود که آقای رئیس‌جمهور و حتی وزرا دعوت می‌شدند شما هفته‌ای یک یا دو جلسه غیرعلنی داشته باشید.

وی با تشکر از علی لاریجانی درباره تشکیل جلسه امروز گفت: انتظار داریم که این جلسات در آینده هم ادامه پیدا کند.

علی لاریجانی هم در پاسخ گفت: آن بحث‌هایی که فرمودید درست است و پیگیری می‌کنیم و من گفتم جلسات دیگری هم می‌گذاریم و ما پیشنهاد شما را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز