خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار سیاری:

توسعه سواحل مکران وظیفه بعدی نیروی دریایی ارتش است

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۹۲

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه بعدی نیروی دریایی ارتش را توسعه سواحل مکران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: هر جامعه ای که می خواهد سالم، پویا و متحرک باشد باید بهداشت و درمان قوی داشته باشد.

وی افزود: در نیروهای مسلح اهمیت رسیدگی به بهداشت و درمان چند برابر است تا بتوانند به خوبی انجام وظیفه کنند. در قبل از انقلاب نیروی دریایی ارتش در تهران بیمارستان نداشت و بعد از انقلاب با تدبیر امام خمینی(ره) بیمارستان گلستان به نیروی دریایی واگذار شد و توانست با موفقیت و سربلندی دفاع مقدس را پشت سر بگذارد.

دریادار سیاری ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی وظیفه حضور در جزایر به ارتش و نیروی دریایی واگذار شد که مسئولیت عظیمی بود و کار و تلاش بسیاری انجام صورت گرفت تا بتوانیم ماموریت را به خوبی انجام دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش وظیفه بعدی نیروی دریایی ارتش را توسعه سواحل مکران برشمرد و خاطرنشان کرد: در آنجا هم محرومیت و کمبودهای بسیاری وجود داشت، اما امروز توسعه خوبی رخ داده و بیمارستان هایی در جاسک و بندر انزلی و بیمارستان کنارک هم با اعتبارات سفر فرماندهی معظم کل قوا در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: باید از همه کسانی که تلاش کرده‌اند تا نیروی دریایی به این جایگاه ویژه برسد تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز