خبرگزاری کار ایران

نماینده پاوه:

تسهیلات اعطایی به زلزله‌زدگان کافی نیست/ بانک‌ها عامل زلزله روحی و روانی مردم کرمانشاه شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۶۶

نماینده پاوه گفت: تسهیلات اعطایی به زلزله‌زدگان کافی نیست. چگونه می‌شود کسی که فقط حیاط خانه‌اش ۵۰۰ متر بوده در یک خانه ۷۵ متری زندگی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، شهاب نادری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پس از گزارش کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه متاسفانه مردم مناطق زلزله‌زده هنوز هم از وجود مشکلات رنج می‌برند، گفت: علی‌رغم مصوبه هیات دولت برای امهال تسهیلات بانکی این مراکز همچنان پیامک می‌فرستند و هنگام تعیین ضمانت به این مردم سختگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ‌در شرایطی که مردم از نابودی زندگی و خانه‌شان رنج می‌برند، بانک‌ها عامل زلزله روحی و روانی مردم مناطق زلزله‌زده‌ شده‌اند.

نماینده مردم پاوه تاکید کرد:‌ تسهیلات اعطایی به زلزله‌زدگان کافی نیست. چگونه می‌شود کسی که فقط حیاط خانه‌اش ۵۰۰ متر بوده در یک خانه ۷۵ متری زندگی کند.

وی ادامه داد: مساجد و مدارس هنوز از ویرانی رنج می‌برند. در مناطق زلزله زده یک آجر روی آجر دیگری برای این اماکن گذاشته نشده است.

نادری تاکید کرد: اخیرا زلزله ۵.۹ ریشتری در ثلاث باباجانی به وقوع پیوست و تاکنون بعد از زلزله کرمانشاه دو هزار پس‌لرزه آمده است. ما باید مواظب اشتغال جوانان در این مناطق باشیم.

نماینده مردم پاوه در پایان گفت:‌ متاسفانه به هنگام زلزله مسئولان و وزرا آمدند و عکس سلفی گرفتند و رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز