خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه امروز کمیسیون عمران با آخوندی

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۵۱

وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران گفت: اعتبارات تخصیص یافته به حوزه راه سازی و پروژه هایی که قبلا شروع شده بود و تعدادشان بسیار زیاد است میزان بودجه مورد نیاز برای آن ها 250 هزار میلیارد تومان است اما بودجه تخصیص یافته سال جاری 4 هزار میلیارد تومان است.

سیدکمال الدین شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: امروز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون عمران حضور یافت و سوالات از وزیر مطرح شد. کمیته‌ای منتخب از نمایندگان کمیسیون عمران و نمایندگان سوال کننده تشکیل شد که سوالات در جلسه‌ای دیگر در آن کمیته مطرح شود و اگر نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشوند به صحن مجلس خواهد رفت.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از سوالات از سوی شمس الله شریعت‌نژاد نماینده مردم رامسر مطرح شده بود که درباره جاده کمربندی شهرها و روستاهای غرب استان مازندران بود. سوال دیگر هم از سوی جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره کریدور غرب کشور منتهی به شهر ارومیه بود که سوال داشتند " این پروژه چرا فعال نیست؟" 

شهریاری تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی هم در پاسخ به نمایندگان یادآور شد اعتبارات تخصیص یافته به حوزه راه سازی و پروژه‌هایی که قبلا شروع شده بود و تعدادشان بسیار زیاد است میزان بودجه مورد نیاز برای آن ها ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است اما بودجه تخصیص یافته سال جاری ۴ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز