خبرگزاری کار ایران

میرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

مراکز پژوهشی دستاوردها و مستندات خود را برای پیشبرد اهداف برنامه ششم گزارش می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۴۲

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: مراکز پژوهشی دستاوردها و برنامه‌ها و مستندات خود را در راستای پیشبرد اهداف برنامه ششم به کمیسیون گزارش می‌دهند.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جلسه کمیسیون آموزش گفت: در این جلسه در خدمت وزیر علوم، معاون علمی ریاست جمهوری، رییس جهاد دانشگاهی و معاون مرکز تحقیقات کشاورزی و مدیر مرکز پژوهشی وزارت صنعت معدن و تجارت بودیم.

وی افزود: مهمانان کمیسیون هرکدام از برنامه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم انجام دادند به اعضای کمیسیون گزارش دادند. 

میرزاده گفت: تک تک نمایندگان هم دغدغه‌هایشان را در این خصوص مطرح کردند و تاکید داشتند که بحث اقتصاد مقاومتی باید در مراکز پژوهشی کشور به صورت ویژه دیده شود چرا که معتقد هستیم تاکنون  تمرکز کافی روی برنامه ششم صورت نگرفته است.

وی همچنین افزود: در همین حال معاون علمی رییس‌جمهور گزارش خوبی را ارائه داد و عنوان کرد در این معاونت حمایت خوبی از ایده‌های جوانان صورت گرفته تا بال  و پر بگیرند و از خلاقیت‌هایشان هم حمایت شده است. 

سخنگوی کمیسیون آموزی افزود: مقرر شد مراکز پژوهشی دستاوردها و برنامه‌ها و مستندات خود را در راستای پیشبرد اهداف برنامه ششم به کمیسیون گزارش دهند و ما هم این ارتباط را ادامه خواهیم داد تا سیاست اقتصاد مقاومتی به بهترین نحو پیش برود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز