خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه به تاس خبر داد؛

اختلاف‌نظر ترکیه، روسیه و نمایندگان سوری بر سر مساله حضور نظامی ایران در سوریه

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۴۸

یک منبع آگاه از اختلاف نظر طرف‌های نشست سوچی بر سر حضور نظامی ایران در سوریه خبر داد. این درحالی است که اعضای این نشست شامل، ایران، ترکیه، روسیه، نماینده گروه‌های معارض سوری و نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه هستند.

به گزارش ایلنا یک منبع آگاه در گفت‌وگو با «تاس» از تفاوت رویکردها نسبت به حضور نظامی ایران در سوریه بین طرف‌های مذاکره درباره درگیری‌های سوریه خبر داد. 

این منبع آگاه به خبرگزاری «تاس» روسیه گفت: مساله حضور نظامی ایران در سوریه در مذاکرات نشست بین‌المللی درباره سوریه که در سوچی برگزار شده، مطرح شد. 

وی گفت:  طرف‌ها مواضع متفاوتی درباره جزییات حضور ایران در سوریه داشتند. 

بر اساس این گزارش، دهمین نشست آستانه امروز-سه شنبه- در سوچی برگزار شده است. طرف‌ها به مذاکرات و مشاوره‌های دو جانبه و چند جانبه درباره مساله سوریه ادامه می‌دهند. در حال حاضر همه‌ طرف‌ها در یک دیدار عمومی حضور دارند و در نهایت بیانیه پایانی تصویب و قرائت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نشست سوچی با حضور لاورنتیف دستیار ویژه پوتین رییس جمهور روسیه در امور سوریه، جابری انصاری، مذاکره کننده ارشد ایران در روند صلح آستانه و نماینده ترکیه در امور سوریه به همراه دی‌میستورا نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در مساله سوریه حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز