خبرگزاری کار ایران

واکنش‌های ضد و نقیض به خبر «درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی»

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۲۸۹

در حالیکه برخی افراد نزدیک به آیت‌الله هاشمی شاهرودی خبر درگذشت وی را تایید می‌کنند اما زیرنویس شبکه خبر حاکی از این است که رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت هاشمی شاهرودی را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، از شب گذشته و در پی وخامت حال آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر درگذشت وی منتشر شد.

صبح امروز ایلنا مطلع شد که رئیس‌مجمع تشخیص پس از تحمل ماه‌ها بیماری ساعاتی پیش دعوت حق را لبیک گفته است؛ خبری که پس از انتشار توسط برخی رسانه‌های رسمی از جمله صدا و سیما هم تایید شد.

شبکه خبر صدا و سیما ساعاتی پیش در بخش خبری زنده با تایید این خبر اعلام کرد که آیت‌الله هاشمی شاهرودی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشته است.

با این حال شبکه خبر لحظاتی پس از اعلام خبر فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی با تذکر مجمع در زیرنویس این شبکه نوشت: رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت‌الله شاهرودی را تکذیب و اعلام کرده که حال ایشان به شدت وخیم است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری که از ماه‌های گذشته از بیماری سرطان رنج می‌برد در جلسات اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم حضور نداشته است.

بنابراین ضمن تایید خبر وخامت حال آیت‌الله هاشمی شاهرودی باید منتظر اخبار رسمی از وضعیت وی از سوی مجمع و نزدیکان آیت الله هاشمی شاهرودی بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز