خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

صرفا با تغییر مدیران نتیجه نمی‌گیریم/برخی وزرا نمی‌دانند در مقابل همه مصوبات دولت مسئول هستند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۳۸

یک نماینده مجلس تاکید کرد: ما در اقتصاد به جد مشکل ساختاری داریم و این که صرفا مدیران را عوض کنیم نتیجه نمی‌گریم و اگر تغییر مدیران و ساختار را با هم مورد توجه قرار دهیم در بهترین حالت ۷۰ درصد کار را پیش برده‌ایم چراکه ۳۰ درصد آن از توان ما خارج است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره هجمه‌های علیه دولت، گفت: از داخل دولت باید یک صدا بیرون بیاید احتمال دارد در دولت در موضوعی اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد در مجلس هم آقای لاریجانی به وزرای دولت اعتراض می‌کند که بالاخره شما یک حرف را مطرح کنید.

وی تاکید کرد: این حرف‌ها باید در دولت پخته شود و موافق و مخالف همان نظر را داشته باشند ما هم در مجلس در موارد مختلف موافق و مخالف داریم اما وقتی که تصویب شد، دیگر حمایت می کنیم و سعی می‌کنیم آنچه که به اجماع رسیده را دفاع کنیم.

نماینده مردم رشت گفت: من فکر می‌کنم که این نقص بزرگ دولت است یک نماینده و یا وزیر دولت طبق قانون اساسی نمی‌داند که در مقابل همه مصوبات دولت مسئول است، از هیات دولت بیرون می‌آید و باز نظر خود را می‌گوید و این اشتباه است و دولت باید این نقص را برطرف کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: وقتی دولت ناهمگن و چندصدایی داشته باشد در اذهان عمومی آن پشتوانه قوی که دولت به آن نیاز دارد از بین می‌رود و این مشکل ایجاد را و حمایت از دولت را تضعیف می‌کند.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: ما در اقتصادمان هم در ساختارها مشکل داریم و هم در مدیران. حرف ما این است به دولت می‌گوییم اگر ساختار را درست کنید اما مدیران را اصلاح نکنید با ساختار جدید نمی‌توانند همراه باشند. دولت باید هم ساختار و هم اصلاح مدیران کابینه را با هم مد نظر قرار بدهد. ما در اقتصاد به جد مشکل ساختاری داریم و این که صرفا مدیران را عوض کنیم نتیجه نمی‌گیریم و اگر تغییر مدیران و ساختار را با هم مورد توجه قرار دهیم در بهترین حالت ۷۰ درصد کار را پیش برده‌ایم چراکه ۳۰ درصد آن از توان ما خارج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز