خبرگزاری کار ایران

این هفته؛

وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون شوراها پاسخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۷۵

نشست مشترک اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره عملکرد این سازمان درخصوص مباحث اقتصادی و صنفی و طرح سوال از وزیر کشور در دستور کار این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امروز یکشنبه پس از نشست مشترک اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره عملکرد این سازمان درخصوص مباحث اقتصادی و صنفی، طرح مدیریت جامع شهری با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور بررسی خواهد شد.

روز یکشنبه همچنین برگزاری انتخابات و معرفی دو برابر ظرفیت متقاضیان شرکت در کمیسیون صدور پروانه جهت متقاضیان و نظارت بر فعالیت گروه‌ها در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

دعوت از وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوالات عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، محسن بیگلری نماینده سقز و بانه، شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان، حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل، منصور مرادی نماینده مریوان، صدیف بدری نماینده اردبیل، داریوش اسمعیلی نماینده صربستان، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، سمیه محمودی نماینده شهرضا، علیم یارمحمدی نماینده زاهدان و محمود شکری نماینده تالش در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز