خبرگزاری کار ایران

این هفته در کمیسیون اجتماعی؛

لایحه دوفوریتی تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۲۶

علاوه بر بررسی لایحه دوفوریتی تفکیک وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بررسی مشکلات کامیون‌داران و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری هم در دستور کار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امروز شنبه در کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای به منظور ادامه بررسی لایحه تمدید و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی تشکیل شد و ادامه آن در جلسه فردا یکشنبه بررسی خواهد شد.

 فردا یکشنبه نشست مشترک با مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین بررسی لایحه دوفوریتی تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

روز دوشنبه در این کمیسیون پس از بررسی لایحه تمدید و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری؛ مسائل و مشکلات کامیونداران با حضور مسئولان تامین اجتماعی، ناجا و وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت بررسی خواهد شد. نشست مشترک با مسئولان جامعه مهندسان مشاور ایران هم دیگر دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اجتماعی است.

روز سهشنبه پس از بررسی لایحه تمدید و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، طرح سازمان نظام مددکاری اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز