خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

بی‌حالی و بی‌خیالی بر برخی از مدیران مستولی شده است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۸۷

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه درخصوص سامان‌دهی اوضاع اقتصادی گفت: ما روزهای جنگ را داشتیم که افراد با مجاهدت و تلاش کار می‌کردند اما امروز بی‌حالی و بی‌خیالی مستولی شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباه جایگزینی عبدالناصر همتی به جای ولی‌الله سیف گفت: برای قضاوت زود است و باید باید بررسی بیشتری صورت گیرد اما انتظارات بیشتر از این است.

نماینده مردم شاهین‌شهر تاکید کرد: از رئیس‌جمهور انتظار داریم افراد قوی را در این شرایط انتخاب کند تا علاوه بر این‌که شرایط اقتصادی به سمت و سویی می‌برد که مردم از نگرانی‌هایی که دارند رهایی یابند ثباتی هم در وضعیت کشور به وجود بیاورد.

وی تاکید کرد:‌ دولت به راحتی می‌تواند اوضاع را مدیریت کند،‌ به هرحال روش‌هایی وجود دارد که می‌تواند این نابسامانی را برطرف کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر‌نشان کرد:‌ ما دوران جنگ را پشت سر گذاشتیم در آن زمان تفاوت ارزی را داشتیم و مشکلات هم وجود داشت منتها در مدیریت آدم‌هایی را داشتیم که بامجاهدت و تلاش بیشتری عمل می‌کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیحالی و بی‌خیالی بر برخی از مدیران مستولی شده‌؛ مشکل ما از نیروی انسانی و ضعف مدیریت است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز