خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران مطرح کرد:

معرفی رابط و مشاور حقوقی صاحبان صنایع برای انتقال مشکلات

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۴۶

رئیس کل دادگستری استان تهران بعد از استماع مشکلات صنعتگران از صاحبان صنایع خواست یک نفر را به عنوان رابط و مشاور حقوقی انتخاب و به دادگستری استان معرفی کنند که مشکلات حقوقی و قضایی این مجموعه را ارائه دهند.

به گزارش ایلنا،‌ غلامحسین رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست با مدیران، فعالان و صنعتگران شهرک صنعتی عباس آباد بر حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران تاکید کرد و گفت: با تمام توان و ظرفیت از کار، تولید، صنعت و اشتغال در جامعه و کشور حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

وی افزود: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان بخشی از حاکمیت و به عنوان تکلیف شرعی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌دانیم که بیش از پیش در حوزه صنعت و تولید نقش حمایتی داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه جامعه به فعالیت شما نیاز دارد و شما نیز نیارمند حمایت ما هستید، اظهار داشت: به منظور حمایت و پشتیبانی از کار و تولید و صنعت اعلام آمادگی می‌کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: در کنار این حمایت و پشتیبانی انتظارات ما تولید با کیفیت و مرغوب است. مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و باید بهترین محصول و تولید را به آن‌ها ارایه دهیم و لذا انتظارمان این است که کار و تلاش بر محور سلامت و قانون باشد.

وی به استماع مشکلات صنعتگران مبنی بر قطع برق و خسارت به واحدها، کمبودآب، بی‌‌‌‌ثباتی شغلی و پلمب واحدهای صنعتی بدلیل بدهی بانک‌‌ها و... پرداخت و از صاحبان صنایع خواست یک نفر را به عنوان رابط و مشاور حقوقی انتخاب و به دادگستری استان معرفی کنند که مشکلات حقوقی و قضایی این مجموعه را به ما ارائه دهند.

این مقام قضایی در استان تهران افزود: سال گذشته از ناحیه ریاست قوه قضاییه دستورالعملی در رابطه با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان‌‌‌‌‌ها ابلاغ و تکالیفی برای دادگستری استان‌‌‌ها و اعضای این ستاد مقرر شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی این ستاد حمایت از سرمایه گذاری، تولید، صنعتگران و کارآفرینان است، تصریح کرد: تحقق اهداف و برنامه های مندرج در این دستورالعمل به لحاظ نقش مجموعه های  صنعتی در تولید و اشتغال و مشکلاتی که با آن مواجه هستند ایجاب می کرد که از نزدیک از شهرکهای صنعتی تهران بازدید داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در یک نشست صمیمی مشکلات و انتظارات صنعتگران از دستگاه قضایی را شنیدیم و برای حمایت‌‌های قانونی از آنها تدابیر لازم اتخاذ و همچنین در جهت اقدامات حمایتی از این افراد تصمیمات خوبی گرفته شد که قطعا عملیاتی و اجرایی شدن آنها علاوه بر اینکه اعتماد جامعه صنعتگران به دستگاه قضایی، حاکمیت و نظام را تقویت می‌‌‌‌کند بلکه موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در شهرک و برآورده شدن انتظارات قانونی آنها خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید، برداره معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و حجت‌‌‌الاسلام تمجیدی معاون قضایی  دادگستری استان تهران، اسماعیلی را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز