خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی به ایلنا خبر داد؛

اعضای کمیسیون اقتصادی از پاسخ‌های دولت قانع نشدند/ گزارش سوال از رئیس‌جمهور فردا تقدیم هیات رئیسه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۲۰

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان از پاسخ دولت قانع نشده و فردا گزارش کمیسیون اقتصادی به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود که اگر تعداد نمایندگان سوال کننده بیش از ۷۴ نفر باشند سوال از رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس انجام خواهد.

احمد انارکی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی که به بررسی سوال از رئیس‌جمهور اختصاص داشت گفت: بر اساس سوالاتی که نمایندگان سوال کننده داشتند جلسه امروز پیش رفت.

وی تصریح کرد: افراد و نمایندگانی از طرف رئیس‌جمهور از جمله محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: سوال اول نمایندگان مجلس از دولت درباره قاچاق کالا و ارز بود که چرا قاچاق در این حوزه کاهش پیدا نکرده است و آمار صحیحی در این رابطه ارائه نمی‌شود. همچنین درباره مسائل ارزی و مشکلات تولید در حوزه مواد اولیه و سرمایه‌گذاری‌ها سوالاتی از سوی نمایندگان مطرح شد.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه یکی از محورهای مباحث نمایندگان درباره ارزهای تخصیص یافته و صف‌های طولانی متقاضیان برای دریافت ارز بود، ابراز داشت: برخی مباحث در حوزه اشتغال هم مطرح شد که آقای ربیعی توضیحاتی را ارائه داد.

انارکی محمدی گفت: نمایندگان از پاسخ دولت قانع نشده و فردا گزارش کمیسیون اقتصادی به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود که اگر تعداد نمایندگان سوال کننده بیش از ۷۴ نفر باشند هیات رئیسه سوال از رئیس جمهور را بررسی می کند. 

وی تاکید کرد: نمایندگان تا قبل از اعلام وصول می‌توانند امضای خود را پس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز