خبرگزاری کار ایران

به منظور رفع مشکلات و موانع در انجام پروژه‌های شهری انجام شد؛

نشست مشترک شهردار تهران با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۷۴

نشست مشترک شهردار تهران با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به منظور رفع مشکلات و موانع در انجام پروژه‌های شهری امروز به میزبانی قرارگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار عبادالله عبداللهی در این نشست به ضرورت همکاری و مساعدت شهرداری با قرارگاه در جهت انجام پروژه‌‌‌های شهری اشاره کرد و گفت: مردم شهر تهران از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند با مدیریت جهادی موانع و مشکلات پیشروی این شهر را مرتفع کنند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و ضرورت تلاش مضاعف مدیران در رفع مشکلات مردم اظهار داشت: یکی از راه کارهای مهم در شرایط کنونی برای شهرداری اولویت‌‌بندی پروژه‌‌های در حال اجراست زیرا که این اولویت‌‌بندی با توجه به میزان درآمد شهرداری، به مدیران کمک می‌‌کند تا وضعیت پروژه‌‌های در دست اجرا، مشخص شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه در انجام پروژه‌‌‌های شهری رفع معارضان، پرداخت طلب پیمانکاران و رفع گره‌‌های اداری امری مهم و ضروری است، تصریح کرد: تلاش می‌‌کنیم پروژه‌‌‌های شهری که در دست اجرا است بر اساس تعهدمان به سرانجام برسانیم اما از مجموعه شهرداری نیز انتظار داریم که به تعهدات خود عمل کند و برای تامین هزینه‌‌های پروژه‌‌ها اقدام کند.

سید محمدعلی افشانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیاء (ص) با مجموعه شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیاء (ص) انتظار داریم همچون گذشته پروژه‌‌‌های در دست اجرا را با قدرت و قوت انجام دهد.

وی افزود: برای پرداخت طلب پیمانکاران و رفع معارضات برنامه‌‌‌ریزی شده است و امیدوارم تا شش ماه آینده، هزینه‌‌های پروژه‌‌‌های در دست اجرا تامین شود تا شاهد به اتمام رسیدن بعضی از پروژه‌‌‌های شهری باشیم.

گفتنی است، در این نشست مدیران عامل گروه‌‌‌های تخصصی زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و همچنین معاونان و مدیران شرکت‌‌‌های تابعه شهرداری تهران نسبت به پروژه‌‌های در دست اجرا گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز