خبرگزاری کار ایران

تابش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

اتاق‌های فکر دولت با حضور نخبگان همه جریان‌ها تشکیل شود/ شاهد اصلاح و تکمیل ساختار شورای عالی سیاستگذاری خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۳۲

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات مجلس برای استیضاح برخی از وزرا گفت: در شرایط کنونی موافق استیضاح نیستم. باید معایب را به وزرا بگوییم تا درصدد رفع آنها برآیند.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به دستور رییس‌جمهور به وزرا برای تشکیل اتاق‌های فکر جهت ترمیم کابینه گفت: وزرا براساس قانون وظایفی دارند که باید از پس اجرایش بر بیایند و دستور رییس‌جمهور هم مبتنی بر استفاده از خردجمعی و مشارکت نخبگان جامعه است.

وی افزود: این اتاق‌های فکر باید با حضور تمامی نخبگان جدای از اینکه متعلق به چه جریانی باشند، تشکیل شود.  

تابش با مبارک توصیف کردن این اقدام گفت:  امیدواریم این دستور به مرحله اجرا در بیاد.

عضو فراکسیون امید در خصوص تحرکات در مجلس که برای استیضاح برخی از وزرا  انجام شده است، گفت: بنده شخصا با استیضاح موافق نیستم و ترجیح می‌دهم در این شرایط سختی که دولت با آن درگیر است، معایب و خواسته هایمان را به وزرا  انتقال دهیم و آنها در صدد رفع مشکلات برآیند.

تابش همچنین در خصوص درخواست برخی از فعالان سیاسی برای تغییر ساختار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: ساختار و سازوکار انتخاباتی اصلاح‌طلبان همواره متناسب با شرایط روز و انتخابات‌های پیش رو  دستخوش تغییراتی شده است.

وی افزود: این بار هم قطعا با توجه به تجربیات گذشته و پیشنهاداتی که از سوی فعالان سیاسی مطرح می‌شود شاهد اصلاح و تکمیل این ساختار به بهترین شکل خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز