خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان در لرستان:

مسابقه ملامت ما را به هیچ‌جا نمی‌رساند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۵۱

معاون اقتصادی رئیس جمهور روحیه تعامل و همگرایی را در مسیر رفع مشکلات اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز در کشور به این روحیه نیاز داریم که باید کشورمان را خودمان بسازیم و راه آن این است که با افزایش تعامل و همگرایی بر چالش‌های موجود، فائق بیاییم و بی‌تردید قرار گرفتن در این مسیر پیروزی و موفقیت‌مان را قطعی می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان روز یکشنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان، با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری در استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان در جاذبه‌های گردشگری می‌تواند فرصت‌های اشتغال قابل توجهی ایجاد کند. بسیاری از این جاذبه‌ها هنوز ناشناخته است و صدا و سیما در این رابطه باید خیلی فعال‌تر وارد عرصه شود و با اطلاع‌رسانی هنرمندانه از جاذبه‌های گردشگری می‌توان گردش مالی قابل توجهی ایجاد کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور در ادامه لزوم افزایش همگرایی و تعامل را در مسیر توسعه پایدار مورد تأکید قرار داد و گفت: جوهر اصلی ایجاد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزایش روحیه همگرایی است. کشور را همه با هم می‌توانیم و باید بسازیم و دولت و بخش خصوصی در یک کشتی نشسته‌اند و بایستی با تعامل و همفکری در مسیر توسعه پایدار گام برداریم.

نهاوندیان اضافه کرد: بدون تردید مسابقه ملامت ما را به هیچ‌جا نمی‌رساند، اما مسابقه در افتخارآفرینی می‌تواند کشورمان را به قله‌های افتخار مفتخر سازد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: فعالیت اقتصادی و حوزه کسب و کار نیازمند تعامل و همگرایی است و با این روحیه می‌توان به موفقیت رسید و خودمحوری در این حوزه نتیجه‌ای جز شکست ندارد. به مانند تیم فوتبالی که ۱۱ نفر در آن به صورت خود محور عمل کنند از ابتدا می‌توان پیش‌بینی کرد که چنین تیمی بازنده خواهد بود.

نهاوندیان اظهار داشت: جوهر مایه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این است که همه چیز را همگان دانند و از این‌رو دولت و بخش خصوصی معتقدند با همفکری و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر می‌توانند، موفقیت‌آمیزتر در مسیر توسعه پایدار حرکت کنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: همه تلاش دولت این است که موانع را از سر راه بخش خصوصی بردارد و معتقدیم التهابات اقتصادی را با روحیه همگرایی و تعاون می‌توان آرام کرد و شک ندارم به رغم بعضی مشکلات که اقتصاد کشورمان به طور طولانی مدت در زمینه انباشت مالی و سیستم بانکی دارد، امروز با آگاهی و توجهی که در بخش خصوصی و حاکمیت نسبت به این مسایل بوجود آمده، سرمایه ما برای حل این مشکلات بیشتر شده است.

نهاوندیان خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که مسایل اقتصادی هم به مانند مسایل پزشکی نیازمند متخصص مربوط به خود است و هر چقدر که از علم اقتصاد در مسیر حل مسایل اقتصادی استفاده شود، درجه موفقیت بیشتر خواهد بود، لذا باید همگان را به این موضوع توصیه و توجه دهیم.

در این نشست فعالان اقتصادی استان، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان لرستان و طرح‌های پیشنهادی خود را در راستای توسعه پایدار در حوزه کشاورزی و گردشگری ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز