خبرگزاری کار ایران

سعیدی:

دشمن امروز درصدد استحاله نظام اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۸۰

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: دشمنان هیچگاه دست از توطئه و خباثت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برنمی‌دارند.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در آیین اختتامیه نخستین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌‌‌های علمیه اصفهان، قم، مشهد و تهران، روحانیت و حوزه‌‌‌‌های علمیه را ایفاکننده نقشی بی‌‌‌بدیل در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: نظام اسلامی ما در عصر حاضر طرحی نو از مدل مردمسالاری دینی را در جهان ارائه کرده و این مدل الهام‌‌‌بخش و بر پایه مبانی اسلام ناب، به کابوس نظام سلطه و استکبار تبدیل شده است.

وی اساتید و نخبگان حوزه‌‌‌های علمیه را دارای رسالتی خطیر در هدایتگری جامعه برشمرد و اظهار داشت: این نقش‌‌‌پذیری درخصوص ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه در مقطع کنونی به مراتب سنگین‌تر شده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه دشمنان هیچگاه دست از توطئه و خباثت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برنمی‌‌‌دارند، تصریح کرد: دشمن امروز درصدد استحاله نظام اسلامی ایران با استفاده از ابزار جنگ نرم است که روحانیون به عنوان افسران این عرصه می‌توانند ایفاگر نقش‌‌های تعیین‌‌‌کننده‌ای باشند.

سعیدی با بیان اینکه مجموعه عظیم بسیج اساتید به فضل الهی امروز به رشد و بالندگی مطلوبی رسیده است، خاطرنشان کرد: این حرکت اثربخش می‌تواند نتایج، دستاوردها و ثمرات ارزشمندی را برای حوزه‌‌ها به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز