خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

بخش خصوصی مانند دوران جنگ با دولت همکاری کند/ پیش از ورود مقام‌های آمریکایی به کشورها معترضان به خیابان‌ها می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۱۰۰

رئیس سازمان برنامه و بودجه، حضور دولت در اقتصاد را به منزله عدم اعتماد به کارایی بخش خصوصی ندانست و گفت: بسته به شرایط عمل می‌کنیم و از بخش خصوصی انتظار داریم همانند دوران جنگ که خط تولید خود را متناسب با نیازها تغییر می دادند با دولت همکاری کنند.

به گزارش ایلنا، «محمدباقر نوبخت» روز دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران گفت: دولت همچنان به بخش خصوصی نیاز دارد و این بخش در شرایط حساس نقش تعیین کننده برعهده دارد.

وی تاکید کرد: اگر دولت و ملت کنار هم باشند می‌توانیم در مقابل تحریم‌های ظالمانه، ناجوانمردانه و غیرعرف بین الملل و غیرقانونی بایستیم.

نوبخت درباره جلسه امروز اقتصاد مقاومتی گفت: در این جلسه بر توافق و تعهد بین بخش خصوصی و دولت تاکید شد و از بخش خصوصی انتظار داریم همانند دوران جنگ که کارخانجات خط تولید خود را متناسب با نیازها تغییر می دادند با دولت همکاری کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: همه خدمتگزاران تلاش می‌کنند شرایط تحریم را با کمترین زحمت برای مردم پشت سر بگذارند و از همه ظرفیت برای سربلندی ملت ایران استفاده کنند.

وی اظهارداشت: زمانی زورگویی یک کشور توجیه عامه پسندی برای سایر کشورها دارد اما امروز مسئولان کاخ سفید آن قدر در جهان منفورند که پیش از ورود مقام های آمریکایی به کشورها معترضان به خیابان‌ها می‌آیند.

نوبخت ادامه داد: «ما به حق هستیم و پشتیبانی جهانی را نیز داریم حتی اگر این را هم نداشته باشیم با پشتیبانی ملت از این مرحله نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز