خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با ایلنا:

از تصمیم روحانی برای ترمیم کابینه خبری ندارم/ همه فراکسیون‌های مجلس از رئیس‌‌‌‌‌‌جمهور حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۸۰۱

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه هرگونه تصمیم برای ترمیم کابینه مختص حسن روحانی است، تاکید کرد: ما از تصمیم آقای رئیس‌‌‌جمهور برای ترمیم کابینه هیچ خبری نداریم.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در واکنش به طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌‌‌جمهور از سوی چند تن از نمایندگان مجلس گفت: شرایط کشور به شکلی است که همه به این جمع‌بندی رسیده‌اند که کشور وارد شرایط جدیدی شده است. هر روز صهیونیست‌‌‌ها و آمریکایی‌ها توطئه‌های بیشتری را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌کنند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی همدلی‌ها و همراهی‌‌‌‌‌‌ها در تقویت کلیه نهادهای سیاسی کشور یک اصل است.

این عضو دولت تدبیر و امید بر ضرورت همدلی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: هر روز در مجلس طیف‌ها و فراکسیون‌های مختلف سیاسی همه به صورت همسو از رئیس‌‌‌‌‌‌جمهور حمایت می‌کنند و معتقدند دولت باید تقویت شود.

امیری در پاسخ به این سوال که واکنش رئیس‌جمهور به درخواست نمایندگان مجلس برای ترمیم کابینه چه بوده است؟ تصریح کرد: آقای رئیس‌‌‌‌‌جمهور از راه‌های مختلف در جریان آنچه در مجلس می‌گذرد، قرار می‌گیرد و هرگونه تصمیم برای ترمیم کابینه مختص تصمیم ایشان است.

وی افزود: ما از تصمیم آقای رئیس‌‌‌جمهور برای ترمیم کابینه هیچ خبری نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز