خبرگزاری کار ایران

تاج‌الدین در تذکر شفاهی:

وزارت کشور پیگیر رفع مشکل آب اصفهان باشد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۵۱۶

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به وضعیت بحرانی آب شرب در استان اصفهان گفت: وزارت نیرو و کشور پیگیر رفع مشکل آب شرب این استان باشند.

به گزارش ایلنا، ناهید تاج الدین در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای کشور و نیرو گفت: در فصل تابستان با افزایش گرمای شدید هوا، مردم اصفهان با قطعی و افت فشار در آب شرب مواجه هستند که به دلیل برداشت های غیرمجاز در حواشی زاینده رود، شاهد کاهش سطح ذخایر این رودخانه بوده ایم.

وی ادامه داد: لذا با توجه به اینکه تداوم این امر در زندگی روزمره مردم این استان مشکل ایجاد خواهد کرد، از وزرای کشور و نیرو انتظار می رود که با نظارتی جدی و قاطعانه نسبت به پیگیری و عدم اجازه برداشت های بالادستی، مصوبات مربوطه را در این خصوص اجرایی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: علی رغم مصوبه مجلس شورای اسلامی طی بند (الف) تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور مبنی بر افزایش میزان تسهیلات جوانان از ابتدای سال ۹۷، متقاضیان این تسهیلات امکان ثبت نام در سامانه مربوطه را نداشته و موفق به اخذ این تسهیلات نشده اند، لذا با توجه به شرایط اقتصادی موجود و ضرورت تسهیل ازدواج جوانان نسبت به اجرای مواد قانون بودجه و دستورالعمل مربوطه، اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز