خبرگزاری کار ایران

احمد کریمی اصفهانی در دیدار با اصناف و بازاریان:

تیم اقتصادی دولت نیاز به جراحی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۷۵

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار گفت: استکبار جهانی در همه موارد در برابر نظام جمهوری اسلامی شکست خورده است و تنها امیدش این است که ملت را از نظام جدا کند و بدنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است و متاسفانه مسئولان دولتی نیز در این خصوص دقت لازم را نکردند و بدلیل سوء مدیریت موجود موجب ایجاد یک نابسامانی اقتصادی شدند و رابطه بین مسئولان و مردم کمی خدشه دار شد.

به گزارش ایلنا، گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار با حضور  احمد کریمی اصفهانی ، دبیر کل جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار برگزار شد.

 کریمی اصفهانی درابتدا با شاره به آیه شریفه "قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰوَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا ۚ " فرمود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای این آیه شریفه شکل گرفته است ، آیهای که در آن سفارش می‌کند که در هر کاری باید خداوند متعال را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم و همه کارها برای خدا انجام شود . در عمل به این آیه می توان بصورت فردی و جمعی عمل نمود.

وی ادامه داد: وقتی حضرت امام با پشتیبانی مردم شعار نه شرقی و نه غربی را اعلام نمود ، کسی در جهان بجز او جرات چنین اعلامی را نداشت آن‌هم در نظام نوپایی که از هر طرف مورد هجوم قرار می‌گرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: استکبار هر نوع توطئهای را برعلیه نظام جمهوری اسلامی پایه ریزی کرد. در ابتدا مسئله جنگ نابرابر تحمیلی را به راه انداختند و تمام دنیای شرک در برابر ما ایستادند . ما زمانی وارد این جنگ شدیم که انسجام کافی نداشتیم و از کمترین ادوات تسلیحاتی هم برخوردار نبودیم. ایستادگی به لطف رهنمودهای حضرت امام در آنزمان موجب شد که بتوانیم در این جنگ خود را به دنیا ثابت کنیم و حباب پوشالی دشمن را از بین ببریم و میان شرق و غرب فاصله ایجاد کنیم.  حتی کار را به جایی رسانیدم که در زمان کنونی نیز در آمریکا توانستیم تزلزل ایجاد نماییم.

وی افزود: بعد از پایان جنگ نیز آمریکا و متحدانش همواره در پی ایجاد توطئه های جدید بودند . یکی دیگر از توطئه ها ، حذف متحدان جمهوری اسلامی بود و بعد از آن داعش را برای مقابله با ما بوجود آوردند. آنها در برخی کشورها یک نوع نارضایتی بنام انقلاب مخملی را ایجاد کردند اما در کشور ما بدلیل مبنای اعتقادی بین نظام جمهوری اسلامی و مردم و همچنین هدایت رهبر معظم انقلاب ، این توطئه نیز شکست خورد.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار تاکید کرد: در روزهای اخیر نیز برنامه ریزی دشمنان بر اساس ایجاد نارضایتی عمومی در خصوص مسائل مختلف بخصوص مسائل اقتصادی شکل گرفته است. آنچه که در روزهای اخیر در بازار تهران شاهد بودیم بر این مبنا بود که عده ای با هماهنگی بیگانگان به  بازار آمدند و ایجاد ناامنی در بازار نمودند و کسبه نیز برای در امان ماندن مجبور به تعطیلی واحدهای کسبی خود شدند که بعد از تامین امنیت ، کسبه نیز بازگشتند. اصناف و بازاریان متدین و متعهد این حرکت را به شدت محکوم می‌کنند؛ بازاریان از گذشته تا کنون اثبات کرده اند که همواره پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت بوده اند .

کریمی اصفهانی اظهار کرد: متاسفانه مسئولان هیچگاه آنچنان که باید ،رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خود قرار ندادند بطور مثال اگر تذکرات معظم له را در قضیه برجام مورد توجه قرار می‌دادند نباید این قرارداد اینچنین دچار مشکل می شد. باید مردم را نسبت به تحولات در کشور و خارج از کشور بخوبی آگاه کرد؛ اگر برخی معترضان در روزهای اخیر سوالاتی را در خصوص سوریه و لبنان و ... مطرح می‌کنند باید مسائل را برای آنها روشن نمود.

وی ابراز داشت: در واقع بهترین تاکتیک برای نشان دادن اقتدار کشور اینست که دشمن را در خارج از مرزهای ایران زمین‌گیر کنیم و در قضیه سوریه چنین کاری را انجام دادیم . مسئله سوریه و لبنان یک مسئله عادی نبود. بشار اسد کار را تمام شده میدانست و تنها یک نفر بود که او را به ایستادگی ترغیب کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی با بینش و بصیرت خود افقهای دورتری را نظاره می‌کرد که افراد عادی قادر به درک آن نبودند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: استکبار جهانی در همه موارد در برابر نظام جمهوری اسلامی شکست خورده است و تنها امیدش این است که ملت را از نظام جدا کند و بدنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است و متاسفانه مسئولان دولتی نیز در این خصوص دقت لازم را نکردند و بدلیل سوء مدیریت موجود موجب ایجاد یک نابسامانی اقتصادی شدند و رابطه بین مسئولان و مردم کمی خدشه دار شد.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ۱۰ سال است که در انتخاب عناوین سال همواره مسائل اقتصادی را گوشزد نموده اند اگر از همان سالها مسئولان نسبت به این تذکرات حساسیت کافی را نشان می دادند اکنون نباید دچار چنین مشکلاتی می شدیم. ابلاغیه اصل ۴۴ در سال ۱۳۸۴ اگر عملیاتی شده بود ، نباید اقتصاد ما چنین مشکلاتی را در پیش روی خود مشاهده می نمود.

کریمی اصفهانی عنوان کرد: رسول اکرم(ص) در یکی از غزوات و در هنگام حفر خندق وقتی در اثر برخورد کلنگ و یک تکه سنگ جرقه ای را مشاهده نمودند نوید پیروزی و تصرف مدائن را دادند ، در مقایسه نوید پیروزی هایی که امام و رهبری در خصوص شکست آمریکا و هم پیمانان آن می دهند نیز همانند همان پیام رسول خدا است. موضوعات را بزرگان می بینند  و ما نمیبینیم . تنها زمانی می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم که در بین مسئولان وفاق و وحدت وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: بازاریان متدین باید بدانند که علیرغم مشکلاتی که وجود دارد ، دشمنان در حال بهره برداری از برخی نارضایتی ها هستند . از طرف دیگر دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که در قضیه اصناف و بازاریان  مشکلات بصورت خانوادگی حل خواهد شد و کسبه متدین اجازه نخواهند داد کسانی که با مردم و نظام همواره مخالف هستند در امور داخلی خود دخالت کنند.نظام ما امروز دارای چنان قدرت و اقتداری است که بعد از ۱۴۰۰ سال ابرقدرتها را نگران کرده است و کشورهای دیگر نیز فهمیده اند که می‌توانند مستعمره نباشند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه آمریکا در دنیا می چرخد و پول ملتهای مسلمان که در دست حکام بی کفایت عربستان است را به غارت می‌برد باید برچیده شود. حکامی که آنقدر خود را بیچاره نموده اند که ترامپ آنها را به عنوان گاو شیرده نام می‌برد.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: مسئولان ما نیز نباید نسبت به مشکلات و بخصوص مشکلات اقتصادی فرافکنی کنند . باید در برابر سوء مدیریت ایستادگی نمود و عقیده ما بر این اساس است که تیم اقتصادی دولت نیاز به جراحی دارد. اینکه بدون کار کارشناسی تصمیمی گرفته می‌شود و در روزهای بعد بصورت پیاپی این تصمیم تغییر پیدا میک‌ند نشان از عدم مدیریت کافی است. اگر وزارت خزانه داری آمریکا از میان ۸۰۰ کارمند خود ۳۰۰ نفر را مستقیما برای بررسی مسائل ایران مامور می‌کند نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امام و رهبری همواره وعده شکست آمریکا را داده اند و انشاالله چنین هم خواهد شد اما مسئولان نیز باید به هوش باشند، وقتی در میان دستگیر شدگان اعتراضات دی ماه گذشته و اعتراضات اخیر عناصر هماهنگ با منافقین و سلطنت طلب ها و بهائی‌ها دیده می شود، نشان می دهد که برنامه ریزی اینگونه تحرکات در خارج از کشور انجام شده است.

کریمی اصفهانی گفت: اصناف و بازاریان از مسئولان قضایی کشور درخواست دارند این عناصر خودفروخته را به اشد مجازات برسانند . اصناف و بازاریان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارند که همواره در کنار ولایت خواهند ماند و امیدوار روزی هستند که شکست آمریکا و اسرائیل را دیده و حکومت عدل الهی در تمام جهان حکم‌فرما شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز