خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی مطرح کرد؛

مخالفت فراکسیون ولایی با طرح حمایت از اقتصاد ملی/ دولت لایحه بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۲۰۷

سخنگوی نمایندگان فراکسیون ولایی گفت: حاجی بابایی به نمایندگی از اعضای فراکسیون در جلسه غیرعلنی مجلس سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، سید حسین نقوی حسینی، در خصوص نشست امروز  فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه هماهنگی‌های لازم درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس که با حضور نوبخت و شریعتمداری برگزار خواهد شد، صورت گرفت و بنابر این شد که رئیس فراکسیون به عنوان سخنران صحبت کرده و نظرات فراکسیون را ارائه کند.

سخنگوی نمایندگان فراکسیون ولایی با بیان اینکه جلسه فراکسیون به ریاست حاجی بابایی تشکیل شد، بیان کرد: "طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد ملی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا" که توسط جمعی از نمایندگان و با هماهنگی کارشناسان و متخصصین تهیه شده، مطرح و بنا بر این شد که بحث و گفت‌وگوی بیشتری انجام شود زیرا این طرح ابعاد مختلفی دارد و نمی‌توان با فوریت چنین طرح‌هایی را به نتیجه رساند و باید به عواقب و آثار این مواد ۲۴گانه فکر کرد.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از جلسه روز گذشته کارگروه اقتصادی فراکسیون ارائه شد.

نقوی حسینی ادامه داد: شورای مرکزی جمع‌بندی کرد که طرح یک فوریتی تهیه شده، شرایط را برهم زده و مشکلات را بیشتر می‌کند در حالی که مجلس باید مسائل را بررسی کند و دولت به عنوان مسئول اجرایی کشور برای حل موضوعات باید لایحه ارائه کند زیرا دخل و خرج کشور در دست دولت است، مجلس آماده تصویب لوایح پیشنهادی دولت است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه آقایان سالک، ساداتی نژاد، شهریاری، جعفرپور، بهمنی، حسن زاده، کریمی قدوسی، شکری، حسن بیگی اظهارنظر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز