خبرگزاری کار ایران

اقدام نمادین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به مشکلات مردم خوزستان + تصویر

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۶۶۹

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با ارائه یک بلیط به عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از وی خواست تا سری هم به مردم خوزستان بزند.

به گزارش ایلنا، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تهیه یک بلیط به مقصد خوزستان برای عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و همچنین ارسال نامه‌ای از وی خواست تا سری هم به مردم خوزستان بزند.

بنابراین گزارش، متن نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در ادامه آمده است:

« جناب آقای عیسی کلانتری

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست،

با سلام و عرض ادب،

احتمالا اخبار حال ناخوش خوزستان و مردم شریفش، به گوشتان خورده است.

مشکل قطعی آب شرب در این شهر، به معضل ریز گردها و آلودگی هوا که برای مردم شریف آن منطقه مشکل ساز شده بود؛ اضافه شده است و عملا هم وطنان‌مان از نعمت آب و هوا که جزء حداقلی ترین حقوق هر انسانی ست؛ محروم مانده اند.

در میان این مشکلات، زمزمه‌هایی که از جانب مسئولین مربوطه به گوش می‌رسد زمزمه حل کردن معضلات آن منطقه نیست؛ بلکه زمزمه انتقال آب از این استان بی آب است!

حال، چه کسی باید پاسخگو باشد؟

چه کسی باید پاسخگوی خانواده هایی که به خاطر گناه نابخشودنی کم کاری مسئولان مربوطه، سلامت کودکانشان را از دست داده اند باشد؟

چه کسی باید پاسخگویی صف های طولانی آب، و فریاد های درد آلود مادرانی باشد که در این صف ها فداکاری هایشان در دوران دفاع مقدس را به زبان  می آورند بلکم دلی به رحم آید؟ 

چه کسی باید پاسخگو باشد آقای مسئول؟ 

سوال ما دانشجویان از شما این است که در روز هایی که خوزستان در اوج بحران محیط زیستی اش به سر می برد؛ حضرت عالی در تهران چه می‌کنید؟

کمترین توقعی که از جناب عالی در این روز ها می رود این است که به آن شهر تشریف فرما شوید، مدتی در کنار آن مردم سکونت کرده و لااقل مشکلات و درد های مردم آنجا  را از نزدیک مشاهده کنید.

لذا، ما دانشجویان وظیفه خود دانستیم که مقدمات سفر شما را تهیه کرده و برای شما ارسال بنماییم که خدایی نکرده در این کم کاری، شریک نباشیم و بتوانیم در محضر خداوند منان پاسخگو حاضر شویم.

ان‌شاء‌الله که این نامه و بلیط تهیه شده به مقصد خوزستان که ضمیمه نامه گردیده است ؛کارساز واقع شده و  باعث سفر شما به آن استان مظلوم شود تا ان‌شاء‌الله بتوانید با انگیزه و تلاش انقلابی وظیفه تان را به نحو احسن انجام بدهید.

آقای کلانتری لطفا این بلیط را بردارید و به خوزستان بروید.

حضور شما در خوزستان را به انتظار می‌نشینیم...

با آرزو ی توفیقات روز افزون برای شما.»

اقدام نمادین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به مشکلات مردم خوزستان + تصویر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز