خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بازرسی کل کشور:

خودرو بیش از نیاز در کشور وجود دارد/ در حال بررسی خریداران سکه انبوه هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۹۹

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: پس از بازدید از خودروسازی ، تصمیم بر آن شد که ایران خودرو ٢٠٠ هزار ثبت نام داشته باشد و همچنین سایپا هم قرار شد تا سقف ١٠٠ هزار سفارش خودرو را ثبت نام کند.

‎به گزارش ایلنا، قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران در رابطه با احتمال احتکار خودروها گفت: مشغول بررسی این موضوع هستیم و هنوز نتیجه قطعی نگرفتیم. در حال بررسی احتکار خودروها چه خودروهای داخلی و چه خودروهای خارجی هستیم.

وی درباره اینکه آیا با بازرسی سازمان بازرسی کل کشور از ایران خودرو قیمت خودروها تا ٤٠ میلیون کاهش یافت؟ اظهار داشت: این امر برای همه خودروها اتفاق نیفتاد. برخی خودروها مانند سوزوکی و ٢٠٠٨ نرخ خودرو به صورت قابل قبولی کاهش یافت.

این مقام عالی قضایی ا‎فزود: اما پس از مصاحبه‌‌‌‌‌ای از مقامات صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ممنوع شدن واردات خودروهای خارجی‌‌‌‌اش قیمت خودرو متوقف شد؛ اما در مجموع قیمت خودرو خوب پایین آمد.

‎سراج با بیان اینکه اگر حرص و ولع کم شود کمبود خودرو نداریم و به اندازه کافی خودرو داخل کشور تولید می‌‌‌‌‌شود و حتی تولید چند برابر از نیاز موجود است، تصریح کرد: پس از بازدید از خودروسازی، تصمیم بر آن شد که ایران خودرو ٢٠٠ هزار ثبت نام داشته باشد و همچنین سایپا هم قرار شد تا سقف ١٠٠ هزار سفارش خودرو را ثبت نام کند.

‎وی خواستار کوتاه کردن دست دلالان از بازار خودرو شد و خاطرنشان کرد: اگر دست دلالان را کوتاه کنیم مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره پیشنهاد بازپس‌‌‌‌گیری سکه‌‌‌ها از خریدار سکه‌‌‌ها ابراز داشت: خبری از مطرح شدن این بحث در مجلس ندارم اما سازمان بازرسی درحال بررسی خرید سکه‌‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز