خبرگزاری کار ایران

سردار شیرازی:

الگو شدن نیروهای مسلح برای سایرین از مطالبات رهبری است/ رویکرد انقلابی در ارتش تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۷۷

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا الگو شدن نیروهای مسلح برای سایرین را از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا برشمرد و تاکید کرد: همه باید کمک کنیم تا رویکرد انقلابی در ارتش تقویت شود.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شیرازی در در جمع رئیس و معاونان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مجموعه سازمان، معنویت‌‌‌‌‌‌‌‌‌افزایی در ارتش را از انتظارات فرماندهی معظم کل قوا دانست و گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش باید بیش از پیش در راستای معنویت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افزایی و تربیت جوانان متدین اقدام کند.

وی الگو شدن نیروهای مسلح برای سایرین را از دیگر مطالبات فرماندهی معظم کل قوا برشمرد و اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ایجاد و توسعه صندوق قرض‌‌‌‌‌‌‌الحسنه و فعالیت اثرگذار آن در راستای کمک به ارتقا معیشت کارکنان آجا اقدام موثری انجام داده است که می‌‌‌‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌‌‌ها باشد.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به برخی فعالیت‌‌‌‌‌های اثربخش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سال‌های اخیر، تصریح کرد: اشراف بر امور سازمان، پیگیری مجدانه اقدامات، توجه به انگیزه، علاقه و توانمندی نخبگان و جوانان متدین و انقلابی و بهره‌‌‌‌مندی از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان می‌تواند سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را در پیشبرد بهتر امور و اثربخشی فعالیت‌‌‌ها یاری رساند.

شیرازی رویکرد جدید و فعالیت‌های اخیر صورت گرفته در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به عنوان فرمانده‌‌‌‌‌‌‌ای متدین و کارآمد، سرعت بیشتری به خود گرفته است را حرکتی رو به جلو توصیف و خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنیم تا این رویکرد انقلابی در ارتش تقویت شود.

در ادامه این دیدار، حجت‌‌‌‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌‌‌‌‌های صورت گرفته در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی یک سال و در قالب گزارش اشراف این سازمان پرداخت و ابراز داشت: با تلاش فرماندهان، مسئولان و کارکنان سختکوش و مخلص این سازمان و با حمایت‌‌‌‌ها و پشتیبانی‌‌‌‌‌های ارزشمند فرماندهی کل ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است در راستای تامین بخشی از انتظارات و مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) انجام وظیفه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز