خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه‌ مرکز اطلاع‌‌‌رسانی و امور بین‌‌الملل وزارت کشور درباره استمرار فضاسازی تخریبی علیه رحمانی فضلی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۱۹

مرکز اطلاع‌‌‌رسانی و امور بین‌‌الملل وزارت کشور تاکید کرد: قرار دادن نام مقامات اجرائی کشور در کنار متهمان دارای احکام قطعی کیفری اقدامی غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای است که با اهداف نامعلومی پروژه فضاسازی تخریبی علیه وزیر کشور را دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع‌‌‌رسانی و امور بین‌‌الملل وزارت کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تارنمای اینترنتی یکی از رسانه‌ها در اقدامی غیرحرفه‌‌‌‌ای و در پوشش تولید یک رپرتاژ از اقدمات ضد فساد قوه قضائیه، نام افراد دارای احکام قطعی کیفری و در حال تحمل کیفر زندان را در کنار اسامی برخی مقامات اجرائی کشور از جمله معاون اول محترم رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور و وزیر کشور قرار داده است.

پرداختن مجدد به موضوع تخریب بنای منتسب به وزیر کشور در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در گزارشی که شائبه سفارشی بودن آن به شدت احساس می‌‌‌‌شود و تکرار موضوعات مرتبط با آن از جمله برخی مطالب مطرح در نشست خبری سخنگوی محترم قوه قضائیه درباره پرونده مذکور که پیش از این نیز در همین رسانه منعکس شده است، حاکی از عزم برخی جریانات سیاسی صاحب رسانه برای استمرار فضای تخریبی علیه وزارت کشور است.

این در حالی است که مرکز اطلاع‌‌‌‌رسانی وزارت کشور، در مورخ ۲ و ۷ خرداد ماه جاری در دو جوابیه متقن و با استناد به اظهارات رسمی دادستان محترم مرتبط با پرونده به ابهامات ایجاد شده درخصوص تخریب بنای منتسب به وزیر کشور پاسخ گفته است.

مرکز اطلاع‌‌‌‌‌رسانی وزارت کشور بار دیگر ضمن رد ادعاهای خلاف واقع منتسب به وزیر کشور در موضوع یاد شده و تاکید بر رعایت دقیق قانون در این زمینه یادآور می‌‌‌‌‌شود که با توجه به روشن شدن ابعاد موضوع در مرجع قضائی، تخلفات ارتکابی افراد تخریب‌‌‌کننده به مراجع قانونی منعکس شده و این موضوع در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز