خبرگزاری کار ایران

/روز قدس؛ نماد استقامت/

مصلحی: آمریکا در حال فروپاشی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۵۳

وزیر پیشین اطلاعات گفت: آمریکا با همه ادعاهایی که دارد و برخی به عنوان کدخدا و استکبار مطرحش می‌کنند در حال فروپاشی است.

حجت‌الاسلام مصلحی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، گفت: آمریکایی‌ها روحیه استکباری دارند و با این دنباله‌روی که از صهیونیست‌ها دارند، رئیس‌جمهورهای آمریکایی یکی از بدهکاری‌های سنگینشان به اسرائیلی‌ها است.

وی افزود: اگر تاملی در گذشته بکنیم می‌بینیم هر کدامشان در هر مقطعی بخشی از خواسته‌های صهیونیست‌ها را عملی کرده‌اند، اوباما به نحوی و قبل‌تر از آن هم به طرق دیگر انجام داده‌اند و ترامپ هم  انتقال سفارت را انجام داد.

وزیر پیشین اطلاعات گفت: می‌توان گفت در تشکیلات آمریکایی چون عقبه آن‌ها صهیونیست‌ها هستند این حرکت انجام می‌شود اما ما در بخش‌های مختلف به دشمن و کسی که عناد و دشمنی‌اش با دین و انقلاب مبانی است باید حواسمان باشد.

وی با بیان این پرسش که چرا دشمنی آن ها مبنایی است، گفت: انقلاب مرکزیت آنها را هدف قرار داده است. انقلاب مسیری را می‌رود که این مسیر انتهایش قطعا نابودی استکبار است، تعارف هم نداریم. آمریکا با همه ادعاهایی که دارد و برخی به عنوان کدخدا و استکبار مطرحش می‌کنند در حال فروپاشی است. منشا این فروپاشی انقلاب است و آنها هم می‌دانند و به همین خاطر هم کینه آن را به طور سنگین دارند، باید حواسمان باشد که به این دشمن اعتماد نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز