خبرگزاری کار ایران

/روز قدس؛ نماد استقامت/

ابوترابی‌فرد: شاهد اراده ملت فلسطین برای بازگشت به سرزمین مادری‌ خویش هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۴۸

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که راهپیمایی امسال روز قدس با راهپیمایی بازگشت ملت فلسطین همراه شده است، گفت: حرکت عظیمی که امام راحل انتظار آن را داشتند، آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با آرزوی پیروزی ملت فلسطین بر رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: مراسم امسال روز قدس با حضور و مشارکت مردم مسلمان جهان و کشورهایی از جمله ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و سراسر دنیای اسلام و به ویژه سرزمین فلسطین راه را برای خلق اقتداری دیگر و پیروزی بزرگی برای ملت شجاع فلسطین هموار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: امروز راهپیمایی روز قدس همراه شده است با راهپیمایی بزرگ ملت بزرگ غزه با عنوان راهپیمایی بازگشت و این حرکت عظیم که امام راحل انتظار آن را داشتند، آغاز شده است و ما شاهد اراده و عزم ملت فلسطین بربازگشت به سرزمین مادری‌ خویش هستیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که امروز رژیم جعلی صهیونیستی از شرق، غرب، شمال و جنوب خود را در چنگال قدرتمند ملت قهرمان فلسطین و دنیای اسلام مشاهده می‌کند، اظهار کرد: از شرق شاهد شلیک دهها فروند موشک به اهداف نظامی این رژیم هستیم و امنیت دروغین سرزمین‌های اشغالی مورد تهدید جدی قرار گرفته است.

ابوترابی‌فرد در پایان گفت: امیدواریم راهپیمایی روز قدس راه را برای پیروزی ملت فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز