خبرگزاری کار ایران

/روز قدس؛ نماد استقامت/

امیری: ترامپ هیچ فهم سیاسی ندارد/ بررسی لایحه پالرمو در کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۱۲

معاون پارلمانی رییس‌جمهور در خصوص اقدام آمریکا در خصوص اقدام انتقال سفارت خود از تلاویو گفت: آمریکا با این اقدام مرگ اسرائیل را جلوتر انداخت و نشان داد ترامپ هیچ فهم سیاسی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی معاون پارلمانی رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران در خصوص لایحه پالرمو گفت: این لایحه اکنون در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و انتظار داریم هفته آینده به صحن علنی برود.

وی در خصوص اقدام آمریکا در خصوص اقدام انتقال سفارت خود از تلاویو گفت: آمریکا با این اقدام مرگ اسرائیل را جلوتر انداخت و نشان داد ترامپ هیچ فهم سیاسی ندارد.

امیری ادامه داد: شعارهای ترامپ در خصوص حقوق بشر چیزی بجز حرف نیست و تنها چیزی که برای وی اهمیت ندارد خون مسلمان است. انتقال سفارت آمریکا به تل آویو و بیت المقدس به نوعی دهن‌کجی به مسلمانان کل دنیا است. بیت المقدس متعلق به جهان اسلام و اولین قبله مسلمین است.

وی ادامه داد: تا پیش از ۷۰، ۸۰ سال گذشته اسرائیل کجا بوده است. اصلا اسرائیلی در این سرزمین وجود نداشته و آن سرزمین متعلق به مسلمانان است. این کاری که ترامپ انجام داد در واقع دهن‌کجی به همه مسلمانان بوده و طبیعتا مسلمانان هم نباید نسبت به این ا قدام عجیب و نابخردانه ترامپ ساکت باشند.

امیری افزود: هر کدام به نوعی با اقدامات دیپلماسی و یا اقدامات مادی و معنوی باید از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین دفاع کنیم و در مقابل رژیم کودک‌کش اسرائیل و صهیونیست‌ها و حامیان آنها به ویژه ترامپ بایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز