خبرگزاری کار ایران

جوابیه وزارت آموزش و پرورش:

استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی مورد تأکید وزارت آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۲۶۴

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: آموزش و پرورش اولین دستگاهی بوده است که بخشنامه استفاده از پیام رسان های داخلی را مورد تأکید و مراتب را به تمامی استان ها و واحدهای ستادی ابلاغ کرده است.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نسبت به مصاحبه نماینده مردم کرج در زمینه استفاده وزارت آموزش و پروش از پیام رسان های داخلی واکنش نشان داد و در جهت تنویر افکار عمومی جوابیه ارسال کرد.

متن جوابیه به شرح زیر است.

مدیر عامل محترم خبرگزاری خانه ملت

با سلام و احترام

عطف به مطلب مندرج در آن خبر گزاری، به تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ با عنوان «وزارت آموزش و پرورش و بانک مرکزی استفاده از پیام رسان های داخلی را منع کرده اند/ رئیس جمهور بخش های دولتی را ملزم به استفاده از پیام رسان های بومی می کند» پاسخ مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند: در روزهای گذشته یکی از نمایندگان مجلس اقدام به انتشار مصاحبه ای کرده است و در آن بانک مرکزی و وزارت آموزش و پرورش را به صدور بخشنامه در مورد عدم استفاده از پیام رسان های داخلی متهم کرده است.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ضمن رد ادعاهایی از این قبیل خاطر نشان می سازد، آموزش و پرورش اولین دستگاهی بوده است که بخشنامه استفاده از پیام رسان های داخلی را مورد تأکید و مراتب را به تمامی استان ها و واحدهای ستادی ابلاغ کرده است و در این راستا؛ به مدیران روابط عمومی سراسر کشور جهت استفاده از پیام رسان داخلی و ایجاد صفحه اختصاصی آموزش و پرورش در چند پیام رسان داخلی از جمله سروش، آی گپ و ... برای انتشار اخبار پورتال روابط عمومی، راه اندازی صفحه اختصاصی در پیام رسان های داخلی و قطع ارتباطات اداری از پیام رسان های خارجی اقدام کرده است ، شایان ذکر است، فعالیت مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پیام رسان های داخلی از تاریخ ۴ خرداد ۹۷ آغاز شده است.

خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و رسانه ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در همان صفحه و با همان قلم اقدام لازم صورت گیرد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز