خبرگزاری کار ایران

بیانیه‌ مجمع روحانیون مبارز به مناسبت روزقدس و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۸۷

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت روزقدس و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، مجمع روحانیون مبارز به مناسبت روزقدس و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فریاد مردم مظلوم فلسطین در روزها و هفته ها و ماههای اخیر و خشم و خروش آنان همراه با ابراز تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی غاصب که صدها کشته و مجروح تاکنون بر جا گذاشته نشان روشنی است که فلسطینیان غصب سرزمین خود را نپذیرفته اند و همچنین در پی بازگشت به میهن و خانه و کاشانه خود هستد.

تظاهرات و فریادهای مظلومانه شهیدان و خانواده های آنان در سرزمین اشغالی طنین یاللمسلمین است که به گوش ملتهای مسلمان میرسد و این وظیفه مسلمانان در سراسرجهان است که به ندای آنان پاسخ دهند و به رژیم اشغالگر صهیونیستی و به آمریکای مستکبر حامی اصلی این رژیم نامشروع با صدای رسا اعلام کنند که این رژیم غاصب باید برچیده شود و مردم فلسطین حاکمیت سرزمین خود را بدست گیرند.

ملت رشید ایران بار دیگر در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان با تظاهرات و راهپیمایی در سراسر کشور به ندای یاللمسلمین فلسطینیان ستمدیده و رانده شده از خانه و کاشانه پاسخ می دهند و این سنت اسلامی و انسانی را گرامی میدارند. و پیام نوید بخش امام خمینی(ره) را که رژیم اسرائیل باید نابود شود و قدس شریف به دامن اسلام برگردد بار دیگر به گوش جهانیان برسانند.

در آستانه سالگرد ارتحال امام انقلاب و راهنمای مستضعفان امیدواریم ملت رشید ایران برای شادی روح بلند آن عزیز در ملکوت اعلی به راههای برون رفت از مشکلات کنونی کشور با اتحاد و همدلی دست یابند. امیدواریم با گفتگو و تبادل افکار در فضائی آرام و برابر موانع واقعی و اصلی حل مشکلات کشور شناسایی کنند و با شجاعت در دفع آنها بکوشند.

مجمع روحانیون مبارز

١٣٩٧/٣/١٣

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز