خبرگزاری کار ایران

الهیان در گفت‌وگو با ایلنا:

عدم همراهی برخی از جریان‌های اصولگرایی با جمنا از نقاط ضعف اصولگرایی است/ جبهه مردمی می‌تواند فراگیر شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۳۷

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه تنها جبهه مردمی نماد جریان انقلابی نیست، خاطرنشان کرد: جبهه مردمی با وجود ظرفیت‌هایی که دارد اگر نقاط ضعفش را برطرف کند می‌تواند فراگیر شود.

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در بیان ارزیابی خود از صف‌بندی‌های انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات بعدی مجلس و ریاست جمهوری گفت: جریان اصولگرا و به تعبیری جریان انقلابی باید برنامه‌ریزی منسجم خود را برای ایجاد وحدت در انتخابات‌های پیش رو داشته باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری یکی از نقاط قوت جریان انقلابی حضور با کاندیدای واحد بود، گفت: این جریان توانست موفقیتی را کسب کند و با یک کاندیدای مطرح حضور پیدا کرد. در انتخابات پیش رو هم باید این مسیر را ادامه داد و در ایجاد یک وحدت حداکثری و یکپارچگی فراگیر تلاش کند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: طیف‌هایی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب شرکت نکردند باید دعوت به همکاری و همفکری شوند تا تعاملی سازنده شکل بگیرد.

این نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اصولگرایان در شرایط حاضر بیش از هر چیز باید توجهشان را معطوف به برنامه‌ریزی‌ تشکیلاتی کنند و هنوز به مباحث انتخاباتی از جمله لیست‌ها و معرفی خواص ورود نکردند و شاید هنوز برای ورود به این حوزه زود باشد و همچنین باید به فکر ایجاد اتاق فکر برای ارائه برنامه‌ریزی‌ها باشند.

این عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به آسیب‌شناسی جریان اصولگرایی اظهار کرد: آسیب‌شناسی برای جریان اصولگرایی یکی از ضرورت‌های این جریان است و باید مدنظر قرار گیرد. باید بتوانیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت جریان اصولگرایی را تقویت کنیم. همچنین باید با یک آسیب‌شناسی دقیق تلاش کنیم مسائلی که به نوعی باعث عدم موفقیت یا عدم کارایی در جریان اصولگرایی شده برطرف شود.

الهیان عدم همراهی برخی جریان‌های انقلابی با جبهه مردمی را یکی از نقاط ضعف جریان اصولگرایی ارزیابی کرد و گفت: باید تلاش و برنامه‌ریزی کنیم که این طرح صورت بگیرد و با ارائه برنامه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف برای اداره آینده کشور موثر باشیم. این موضوع در دوره‌های قبل تا حدی کمرنگ بود اما در حال حاضر باید به جنبه‌های تخصصی مدیریتی کلان کشور بیشتر پرداخته شود.

وی تاکید کرد: آنچه که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که جریان انقلابی باید خود را بازیابی کند و با توجه به شاخصه‌هایی که دارد یک وحدت را تشکیل دهد.

الهیان با بیان اینکه تنها جبهه مردمی نماد جریان انقلابی نیست، خاطرنشان کرد:  جبهه مردمی با وجود ظرفیت‌هایی که دارد اگر نقاط ضعفش را برطرف کند می‌تواند فراگیر شود.

این نماینده پیشین مجلس با اشاره به فعالیت های گذشته انتخاباتی جبه مردمی گفت: عملکرد جبهه مردمی در انتخابات گذشته نسبتا قابل قبول بود و با توجه به اینکه زمان شکل‌گیری آن تا زمان برگزاری انتخابات کوتاه بود اما جمنا توانست در این مدت کوتاه حضور موثری داشته باشد اما این کافی نیست بلکه باید با آسیب‌شناسی‌های لازم نقاط ضعف خود را شناسایی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: پس از انتخابات سال گذشته جبهه مردمی جلسات مستمری را برگزار کرد و تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌ها و بررسی وضعیت گذشته جایگاه خود را تثبیت کند تا بتواند ظرفیت‌‌های خود را برای چالش‌های آینده کشور مهیا آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز