خبرگزاری کار ایران

نوروزی در گفت‌وگو با ایلنا:

تنها راه حیات سیاسی لاریجانی باقی ماندن در اردوگاه اصولگرایان است/ با انتخابات هیات رئیسه مجلس مرزبندی‌ها مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۱۵

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مطرح می‌کردند لاریجانی در انتخابات بعدی ریاست جمهوری و بعد از روحانی در اردوگاه اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد، خلاف این گفته ثابت شد و همگان دریافتند لاریجانی در اردوگاه اصولگرایان است، درواقع تنها راه حیات سیاسی علی لاریجانی باقی ماندن در اردوگاه اصولگرایان است.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و انتخاب علی لاریجانی برای بار یازدهم بر مسند ریاست مجلس گفت: ریاست علی لاریجانی را همه ما قبول داشته و داریم، کسی علم و تجربه او را برای اداره مجلس فعلا ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی لاریجانی را در اردوگاه اصلاحات می‌دانستند اما در قامت اصولگرایی تصریح کرد: شبهه‌هایی وجود داشت که لاریجانی ریاست خود را از اصلاح‌طلبان وام می ‌گیرد، اما اتفافات مجلس نشان داد لاریجانی ریاست خود را مدیون اصولگرایان است، چه مستقلین و چه ولایی‌ها.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خاطرنشان کرد: حتی یک نفر هم از اصلاح‌طلبان و فراکسیون امید به لاریجانی رای ندادند،  همه یک طرف ایستادند و لاریجانی و اصولگرایان در یک طرف. 

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اینکه با انتخابات هیات رئیسه مجلس مرزبندی‌ها تعیین شد، گفت: لازم بود مرزهایی ایجاد شود تا بعضی تکلیف‌ها مشخص شود، این اتفاق رخ داد. 

وی تصریح کرد: بعضی از اصولگرایان مکدر بودند که چرا وقتی زحمت بسیاری می‌کشند لاریجانی نمی‌بیند، اما امروز لاریجانی متوجه شد اگر اصولگرایان او را حمایت نمی‌کردند در دوره دهم اجلاسیه سوم مجلس شورای اسلامی ریاست مجلس به او تعلق نداشت.

نوروزی تاکید کرد: برخی مطرح می‌کردند لاریجانی در انتخابات بعدی ریاست جمهوری و بعد از روحانی در اردوگاه اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد، خلاف این گفته ثابت شد و همگان دریافتند لاریجانی در اردوگاه اصولگرایان است، در واقع تنها راه حیات سیاسی علی لاریجانی باقی ماندن در اردوگاه اصولگرایان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز