خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اراده ملت ایران در استان قم:

عده‌ای در داخل با رژیم اشغالگر صهیونیستی هم‌نوا شده‌اند/ همچنان از دولت روحانی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۱۵

دبیر حزب اراده ملت ایران در استان قم، با بیان این که ملت ایران راه و هدف خود را با رأی خود به دولت تدبیر و امید اعلام کرد، گفت: مردم ایران با وجود آنکه از برخی بدعهدی ها دلخور شده اند، اما همچنان از دولت منتخب حمایت کرده و از این مسیر باز نمی گردند.

به گزارش ایلنا از قم، حسین منصوری تاج دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه استان قم، دوشنبه شب در سومین کنگره استانی حزب اراده ملت ایران در قم که با حضور آیت الله موسوی تبریزی، جمعی از مسئولین استانی، برخی فعالان سیاسی و همچنین اعضای این حزب در سالن اجتماعات خانه معلم قم برگزار شد، اظهار داشت: تلاش‌های انحصارگرایانه‌ای که مخالف قانون اساسی باشد را همیشه محکوم می‌کنیم.

دبیر حزب اراده ملت در استان قم، خاطرنشان کرد: امروز که دشمنان ملت ایران درصدد ضربه زدن به کشورمان بوده و خروج آمریکا از برجام را هورا می‌کشند، متأسفانه عده‌ای در داخل هم‌نوا با رژیم اشغالگر صهیونیستی شده‌اند. 

منصوری تاج با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی راه و هدف و مطالبات خود را در سال‌های اخیر با رأی خود به دولت تدبیر و امید اعلام و انتخاب کرده‌اند، تأکید کرد: مردم ایران با وجود آنکه از برخی بدعهدی‌ها دلخور شده‌اند، اما همچنان از دولت منتخب حمایت کرده و از این مسیر باز نمی‌گردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز