خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌فر به ایلنا خبر داد؛

نامه به رئیس‌جمهور برای همکاری بیشتر دستگاه‌های دولتی با پیام‌رسان‌های داخلی/ جزئیات جلسه امروز با ۳ کمیسیون مجلس

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۷۴

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز تاکید براین بود که دستگاه‌های دولتی همکاری بیشتری با پیام‌رسان‌های داخلی داشته باشند و پیام‌رسان‌های داخلی مورد حمایت وزارت ارتباطات قرار بگیرند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی، صنایع و معادن و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ارتباطات توضیح داد: در نشست امروز کمیسیون ها نیازها و مطالبات مردم در خصوص پیام رسان ها مورد بررسی قرار گرفت. هم چنین میزان امنیت پیام‌رسان‌های داخلی هم مورد نقد و بررسی قرار گرفته شد و مدیران پیام رسان‌های داخلی مشکلات خود را بیان کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه امروز تاکید براین بود که دستگاه‌های دولتی همکاری بیشتری با پیام‌رسان‌های داخلی داشته باشند و پیام‌رسان‌های داخلی مورد حمایت وزارت ارتباطات قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: در نشست امروز کمیسیون‌ها، تصمیم گرفته شد نامه‌ای به رئیس‌جمهور مخابره شود تا به دستگاه‌های دولتی دستور دهند همکاری بیشتری با پیام‌رسان‌های داخلی داشته باشند. 

نماینده مردم سبزوار خاطرنشان کرد: تاکید براین بود که مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت بیشتری داشته باشند.

وی در پایان گفت: در نهایت تصمیم گرفته شد برای ارزیابی میزان کیفیت عمل به تصمیم های امروز کمیسیون‌ها، جلسه‌ای تشکیل شود تا عملکرد پیام‌رسان‌ها و حمایت‌هایی که قرار است از آنها بشود مورد سنجش و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز