خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضاییه مطرح کرد؛

فکر نکنیم اگر از مال دنیا برخورادر هستیم باید بر سر کسی منت بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۶۷

معاون اول قوه قضاییه خطاب به اعضای ستاد دیه گفت: فکر نکنید اگر امروز از مال دنیا برخورادر هستید و گره‌گشایی کردید باید بر سر کسی منت بگذارید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در سی و یکمین مراسم گلریزان ستاد دیه با اشاره به دعاهای وارد شده در ماه مبارک رمضان گفت: این روزها ندای دفاع از حقوق بشر بلند است اما حقوق بشر اسلام کجا و حقوق بشر ابداعی امروز کجا؟

وی ادامه داد: شما امروز گرفتاری دو دسته را حل می کنید. در این مواقع دو دسته گرفتار می‌شوند؛ هم آن نیازمندی که در زندان گرفتار شده و هم کسی که طلبکار گرفتار است و با این گره‌گشایی شما، زندگی شاکی هم متحول می شود. بنابراین با این کمک دو جمعیت دو طیف و دو خانواده را خوشحال می‌کنید.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: فکر نکنید اگر امروز از مال دنیا برخورادر هستید و گره‌گشایی کردید باید بر سر کسی منت بگذارید. در حقیقت این شما هستید که باید منت بکشید چرا که خدا عنایت کرده و امروز مالی را به شما عنایت کرده که می‌توانید به نیازمندان کمک کنید و این معامله‌ای است که خدا ضامن آن است و چه معامله‌ای بهتر از این که امروز توانمندیم و گره‌گشایی می‌کنیم و خدا و بنده خدا را خوشحال می‌کنیم ضمانت این معامله با خداست و زمانی که به آن نیاز داریم آن را  به ما بر می‌گرداند آیا معامله ای از این پرسودتر است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز