خبرگزاری کار ایران

دوشنبه انجام می‌شود؛

بررسی عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۰۹

جلسات روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با حضور مدیران عامل ذی‌ربط و بازدید از رآکتور هسته­‌ای تهران اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا اعاده‌شده از سوی شورای نگهبان، فردا یکشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی می‌شود. در ادامه این جلسه  استماع نتایج سفر دوره‌­ای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه درباره برجام هم انجام خواهد شد.

جلسات روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی عملکرد شبکه‌ پیام‌رسان‌های داخلی با حضور مدیران عامل ذی‌ربط و بازدید از رآکتور هسته­‌ای تهران اختصاص دارد.

سه شنبه اول خردادماه هم پس از بررسی و جمع‌بندی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون، وزیر اطلاعات جهت بررسی و پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور خواهد یافت.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، حاجی دلیگانی و حسن نوروزی به ترتیب نمایندگان شاهین شهر و رباط کریم، احد آزادی­‌خواه نماینده رباط کریم و ملایر، امیر خجسته نماینده همدان، حسن کامران نماینده اصفهان، سیده فاطمه حسینی نماینده تهران و احمد سالک نماینده اصفهان از جمله نمایندگانی هستند که سوالات خود را مطرح خواهند کرد.

جلسه روز چهارشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم به استماع گزارش وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اختصاص دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز