خبرگزاری کار ایران

انصاری در جمع خبرنگاران:

وزارت اطلاعات مرجع تأیید افراد دوتابیعتی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۸۲

رییس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیتی‌ها است، گفت: وزارت اطلاعات باید افراد دوتابیعتی را تأیید کند و کسانی هم که استخدام می شوند باید تابیعت ایران را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  جمشید انصاری امروز در حاشیه جلسه هیات  درباره گزارش تحقیق و تفحص مجلس در مورد مدیران دو تابعیتی، گفت: من در جریان این گزارش نیستم و هنوز چیزی درباره آن نشنیده‌ام. باید گزارش را مکتوب و رسمی ببینم. وزارت اطلاعات مرجع تایید این افراد است.

وی درباره این که آیا از وزارت اطلاعات با سازمان اداری و استخدامی هم برای تهیه گزارش تقاضای همکاری شده است و مکاتبه‌ای در این زمینه صورت گرفته است، گفت: با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه کرده و فردی را برای مراجعه معرفی کردند که هیچگاه این مراجعه انجام نشد.

رییس سازمان اداری و استخدامیدر خصوص  فرزندان و خانواده برخی وزرا که در گزارش مجلس به عنوان دو تابعیتی مطرح شده‌اند، اظهار داشت : طبق قانون کسی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آید خودش باید تبعه ایران باشد.

وی  درباره راه‌اندازی سامانه پرداخت حقوق مدیران دولتی نیز بیان کرد: این سامانه تهیه و ابلاغ شده است و حقوق فروردین و اردیبهشت مدیران در این سامانه وارد می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز