خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌نژاد:

افرادی که برجام را آب طلا می‌گیرند، در قبال مردم پاسخگو باشند/ در تریبون های عمومی از رفع حصر دفاع نکنید

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۹۷۷

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: افرادی قبلا در مسند قدرت بودند و دولت را اداره می‌کردند و امروز در زمین دشمن بازی می‌کنند و شعار قانونگرایی می‌دهند ،این افراد در زمان مدیریت خود به هیچ قانونی پایبند نبودند و همچنان به افکار انحرافی خود ادامه می‌دهند باید بدانند که از طرف مردم سیلی خواهند خورد. به مسئولین امنیتی تذکر می‌دهم که جلوی اینگونه افراد را بگیرند. علاوه بر این افرادی که از تریبون‌های رسمی کشور امروز بحث رفع حصر را بیان می‌کنند چطور از کسانی دفاع می‌کنند که نظام را به پرتگاه بردند و خون مردم بیگناه را ریختند و به مقدسات توهین کردند و شرایط را برای دشمن آماده کردند.؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در جریان نشست علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ که حمایت از کالای ایرانی است گفت:همه مسئولین و مردم باید تلاش کنند تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم. به جای تکیه بر عوامل استکبار باید به مردم تکیه کرد و از آنها کمک گرفت تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. امروز واردات بی‌رویه و قاچاق کالا و رکود از عمده مشکلات کشور است. همه باید در راستای رفع این مشکلات گام برداریم و از وعده‌های بی‌ثمر و بدون عمل که اعتماد مردمی را کم رنگ می‌کند، پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه افرادی  قبلا در مسند قدرت بودند و دولت را اداره می‌کردند و امروز در زمین دشمن بازی می‌کنند و شعار قانونگرایی می‌دهند گفت: این افراد در زمان مدیریت خود به هیچ قانونی پایبند نبودند و همچنان به افکار انحرافی خود ادامه می‌دهند باید بدانند که از طرف مردم سیلی خواهند خورد. به مسئولین امنیتی تذکر می‌دهم که جلوی اینگونه افراد را بگیرند. علاوه بر این افرادی که از تریبون‌های رسمی کشور امروز بحث رفع حصر را بیان می‌کنند چطور از کسانی دفاع می‌کنند که نظام را به پرتگاه بردند و خون مردم بیگناه را ریختند و به مقدسات توهین کردند و شرایط را برای دشمن آماده کردند.؟

کوچکی نژاد ادامه داد: شما باید به آنان تذکر دهید تا از نظام و مردم عذرخواهی کنند اما این جای تعجب دارد که آقایان می‌خواهند مردم از این افراد به دلیل خیانت‌شان عذرخواهی کنند، شما نمایندگان مردم هستید نه نمایندگان فتنه‌گران. افرادی که برجام را آب طلا می‌گیرند و می‌گویند سند افتخار ماست باید در قبال حرف خود که می‌گفتند اگر برجام تصویب نشود هر روز ۱۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کنیم و با چشم بینا مسیر برجام طی شده است پاسخگو باشند. اگر برجام به راستی با چشم بینا طی شده بود چطور  آمریکا بدعهدی کرد. برای بررسی این موضوع باید از راکتور هسته‌ای اراک تا خاموشی سانتریفیوژها را دید و آن وقت پاسخ داد که چه کسی از این توافق سود برده است.

وی تاکید کرد: سردمداران آمریکا خون مردم را در شیشه کردند و نتیجه تحریم‌های آمریکا، مردم را دچار مشکل کرده است. مردم از این سیاست‌های آغشته به خون مظلومان خسته شده‌اند. امروز ما منتظر چه کسی هستیم تا مشکلات را حل کند، چطور با سکوت در مجلس از بانی عذاب و مشکلات مردم حمایت می‌شود، مگر مقام معظم رهبری نگفته بودند که به آمریکا اعتمادی نیست و باید از رییس‌جمهور آمریکا امضا گرفته شود تا برجام قدم به قدم اجرایی شود. چرا اقتدار ملی را خدشه‌دار کردید؟ مگر در مجلس در ماده سه برجام قانون وضع نکردید که اگر یکی از کشورها از برجام خارج شود ما نیز از برجام خارج می‌شویم، چرا این اتفاق نمی‌افتد؟

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: چرا از آتش زدن برجام عده‌ای آشفته می‌شوند؟ آنها آرامش مردم ما را آتش زده‌اند. آتش زدن برجام یک اقدام انقلابی بود. آقای رییس‌جمهور آیا هنوز باور ندارید که آمریکا به دنبال ساقط کردن جمهوری اسلامی است؟ آقای رییس‌جمهور چرا با رییس بانک مرکزی که عامل نابسامانی بازار است برخورد نمی‌کنید. چرا ده‌ها میلیارد دلار که در این ماه‌ها از کشور خارج شده است را بررسی نمی‌کنید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز